Kraków - Zielona Góra - którędy?

Data: 2017-03-06 22:38:26
Autor: Yogi\(n\)
Kraków - Zielona Góra - którędy?

Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:o9kcqh$pcj$1node2.news.atman.pl...
Witam,
Proszę poradźcie, którędy najlepiej jechać? A konkretnej w którym miejscu zjechać z A4?

Ja zawsze jeżdżę (jeżeli omijam Wrocław) A4-ka i na północ,w stronę Lubina Zjazd z A4 - ostatni przed Legnicą (to znaczy natępny jest już na Legnicę). Na 36-kę wpadam w Prochowicach. Jeżeli nie omijam Wrocławia, to do Leśnicy, przez Środę Śląską i tą samą drogą dalej. W okolicy Lubina/Polkowic uwaga na psiarnię, lubią się tam czaić. Trasa jest pewnie nadal miejscami rozkopana (ostatnio jechałem tam w listopadzie), ale w całości przejezdna bez korków. No chyba, że ktoś ma bardziej aktualną wiedzę na temat ew. prac drogowych - od Głogowa mniej więcej do samej Zielonej.

--
Yogi(n)

Data: 2017-03-06 22:53:41
Autor: radekp@konto.pl
Kraków - Zielona Góra - którędy?
Mon, 6 Mar 2017 22:38:26 +0100, w <58bdd6db$0$644$65785112@news.neostrada.pl>,
"Yogi\(n\)" <yogi_n@kwasorud.pl> napisał(-a):

> [...]

Ja zawsze jeżdżę (jeżeli omijam Wrocław) A4-ka i na północ,w stronę Lubina Zjazd z A4 - ostatni przed Legnicą (to znaczy natępny jest już na Legnicę).

To jest właśnie zjazd Wądroże Wielkie.

Na 36-kę wpadam w Prochowicach.

NA DK94, która później przechodzi w DK36.

Jeżeli nie omijam Wrocławia, to do Leśnicy, przez Środę Śląską i tą samą drogą dalej.

Ale przy trasie z Krakowa to nie ma sensu.

Data: 2017-03-07 10:30:58
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:8hmrbc1nkp8siebbn9vnmbet3c9uob0bgq4ax.com...
> [...]

Ja zawsze jeżdżę (jeżeli omijam Wrocław) A4-ka i na północ,w stronę
Lubina Zjazd z A4 - ostatni przed Legnicą (to znaczy natępny jest już na

Możliwe, nie mam pamięci do takich rzeczy. Co ważne, to IMO najlepsze miejsce na zjechanie z A4.

Na 36-kę wpadam w Prochowicach.

NA DK94, która później przechodzi w DK36.
Od Prochowic to już jest DK36, a o takim odcinku mowa. DK94 odbija na Legnicę właśnie w Prochowicach. Ale rzeczywiście, przez jakieś 400 metrów jedzie się jeszcze DK94, a od Prochowic do Lubina DK36. Potem staje się ona 3-ką a przed Zieloną Górą S3-ką.

Jeżeli nie omijam Wrocławia,
to do Leśnicy, przez Środę Śląską i tą samą drogą dalej.

Ale przy trasie z Krakowa to nie ma sensu.
Nie ma sensu, jeśli chce się ominąć Wrocław (o czym pisałem). Ja nie zawsze chcę, bo to moje rodzinne miasto i b. często do Zielonej Góry, Szczecina czy nad morze jeżdżę przez Wrocław. Ostatnio nawet z Borów Tucholskich wracałem przez Wrocław ;-)
Inna sprawa, że najczęściej ten kawałek (tj. do Leśnicy) pokonuję późnym wieczorem czy nocą, więc nie jest zakorkowany.

--
Yogi(n)

Data: 2017-03-06 23:57:49
Autor: J.F.
Dnia Mon, 6 Mar 2017 22:38:26 +0100, Yogi(n) napisał(a):
[...]

Mamy we Wroclawiu wielki korek do Lesnicy, w godzinach 7-20.
Lepiej omijac.
Najlepiej chyba zjazdem Wadroze - Prochowice.

Pchac sie do Legnicy nie polecam - do Lubina droga mierna, w Lubinie
trzeba sie przebijac.

J.

Data: 2017-03-07 20:25:51
Autor: adam
[...]

No ok, czyli zjadę na Wądroże i Prochowice ale i tak przez Lubin muszę jechać, od tamtej strony nie będzie korka? Będę w tych okolicach około dwudziestej.
pzdr
Adam

Data: 2017-03-07 20:31:06
Autor: J.F.
Użytkownik "adam"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o9n1g2$vh2$1@node1.news.atman.pl...
[...]

To jest glowna droga (94 z Wroclawia), wiec dosc przejezdna.
Jadac od Legnicy musisz sie dopiero na nia wbic.

Będę w tych okolicach około dwudziestej.

A to w ogole powinno byc juz po korkach.

J.

Data: 2017-03-07 20:33:23
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:o9n1g2$vh2$1node1.news.atman.pl...
No ok, czyli zjadę na Wądroże i Prochowice ale i tak przez Lubin muszę jechać, od tamtej strony nie będzie korka? Będę w tych okolicach około dwudziestej.

Lubin ma obwodnicę i jest dwupasmowa. Jeśli tam nie kopią, to będzie "luźno". Uważaj tylko na ograniczenia, bo gliniarze lubińscy i polkowiccy dyżurują całą dobę. Czasami stoją już w Miłosnej.
Cała ta trasa (to znaczy Prochowice-Zielona Góra) jest dość przyjemna, przypomina mi zakopiankę - tylko bez korków. No i mniej zawijasów w poziomie i pionie.

--
Yogi(n)