Kraków dlaczego zagrodzili ścieżke rowerową na błoniach ?

Data: 2010-08-11 03:08:11
Autor: kaktus21
Kraków dlaczego zagrodzili ścieżke rowerową na błoniach ?
Czy ktoś wie dlaczego i jakim prawem zagrodzili ścieżkę przy błoniach?
Info tylko że od 9.08 do 26.08
Mało im miejsca pod namioty. Nigdzie nie mogę znaleźć żadnej
informacji kto i dlaczego. Kraków wrecz ostatnio likwiduje ściezki
patrz scieżka ulica Kałuży przy stadionie Crakowi  została zagarnieta
pod chodnik przy stadionie.
Kaktusa21

Data: 2010-08-11 12:09:32
Autor: Bartosz

Użytkownik "kaktus21" <kaktus21@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:9ca85bfc-98e3-499e-a85f-15d60a3185f1z10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Cały ten teren przeznaczono na obóz dla harcerzy - zlot na 100-lecie ZHP

Szkoda, że nie pomyśleli o tych, co jeżdzą tymi drogami do pracy :(

Data: 2010-08-11 13:31:28
Autor: Norbert
Kraków dlaczego zagrodzili ścieżke rowerową na błoniach ?
Cały ten teren przeznaczono na obóz dla harcerzy - zlot na 100-lecie ZHP

A jak potem zostanie na sciezce 100 krzyzy?

Data: 2010-08-11 13:38:55
Autor: bans
W dniu 2010-08-11 13:31, Norbert pisze:

Cały ten teren przeznaczono na obóz dla harcerzy - zlot na 100-lecie ZHP

A jak potem zostanie na sciezce 100 krzyzy?

Od krzyży to jest ZHR.

--
bans

Data: 2010-08-11 13:49:33
Autor: Norbert
Kraków dlaczego zagrodzili ścieżke rowerową na błoniach ?
Cały ten teren przeznaczono na obóz dla harcerzy - zlot na 100-lecie ZHP

A jak potem zostanie na sciezce 100 krzyzy?

Od krzyży to jest ZHR.

A mowili ze ci i ci. Tak czy siak robienie pola namiotowego na jakiejkolwiek drodze to idiotyzm. Niech zrobia na 3 pasmowce jakiejs, bo maja zjazd... zobaczymy czy lobby blachosmrodziarzy im pozwoli.

Data: 2010-08-11 14:01:40
Autor: bans
Kraków dlaczego zagrodzili ścieżke rowerową na błoniach ?
W dniu 2010-08-11 13:49, Norbert pisze:

A mowili ze ci i ci.

Masz rację, uf, musiałem wycofać posta :)

http://www.zhr.pl/node/114
http://www.zhp.pl/index.php?news=50

Koniec świata, ZHP i ZHR zrobili coś razem :)

--
bans

Data: 2010-08-11 21:15:01
Autor: zcxz
On 11-08-2010 13:31, Norbert wrote:
Cały ten teren przeznaczono na obóz dla harcerzy - zlot na 100-lecie ZHP

A jak potem zostanie na sciezce 100 krzyzy?
sugeruje pozbierac i oddac albo przynajmniej powiadomic lakalne zhp/zhr
....a tak wyglada krzyz harcerski:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC_harcerski

--
zcxz

Data: 2010-08-11 21:52:45
Autor: Norbert
Kraków dlaczego zagrodzili ścieżke rowerową na błoniach ?
sugeruje pozbierac i oddac albo przynajmniej powiadomic lakalne zhp/zhr
...a tak wyglada krzyz harcerski:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC_harcerski

Podoba mi sie, ale jakos organizacje paramilitarne nigdy mnie nie interesowaly.

Data: 2010-08-11 22:15:43
Autor: zcxz
On 11-08-2010 21:52, Norbert wrote:
Podoba mi sie, ale jakos organizacje paramilitarne nigdy mnie nie
interesowaly.
to ja nie rozumiem :)

--
zcxz

Data: 2010-08-11 22:23:49
Autor: Norbert
Kraków dlaczego zagrodzili ścieżke rowerową na błoniach ?
to ja nie rozumiem :)

Dobra EOT :) Sorry ze zaczalem o krzyzach, ale teraz to glowne newsy we wszystkich wiadomosciach. Co mnie jednak denerwuje to te namioty na sciezce, ale ze nie jestem z Krakowa to nie bede sie zamartwial.

Data: 2010-08-11 12:33:02
Autor: Dominik Mirowski
Użytkownik "kaktus21"  napisał w wiadomości
Czy ktoś wie dlaczego i jakim prawem zagrodzili ścieżkę przy błoniach?
Info tylko że od 9.08 do 26.08

Jakieś spotkanie harcerzy czy jakoś takoś - wspominali o tym w prasie przy okazji waszego krzyżowca lokalnego ;).

--
Dominik

Data: 2010-08-11 12:46:47
Autor: WS
On 11 Sie, 12:08, kaktus21 <kaktu...@poczta.onet.pl> wrote:
Czy ktoś wie dlaczego i jakim prawem zagrodzili ścieżkę przy błoniach?
Info tylko że od 9.08 do 26.08

tego typu info zazwyczaj pojawia sie na http://www.zikit.krakow.pl/ ;)

WS

Kraków dlaczego zagrodzili ścieżke rowerową na błoniach ?