Kraków - dobrze zaopatrzone sklepy w rowery górskie - proszę o sugestie

Data: 2011-04-13 14:51:14
Autor: Ignac
Kraków - dobrze zaopatrzone sklepy w rowery górskie - proszę o sugestie
gps

 ...po ostatnim wpisie nie licz na cokolwiek.

 Ignac

Data: 2011-04-13 15:30:09
Autor: #:-) gps
W dniu 2011-04-13 14:51, Ignac pisze:
gps

  ...po ostatnim wpisie nie licz na cokolwiek.

  Ignac

Teraz usmarkany siedzę i szlocham:
NIEEE NO, BŁAGAM CIĘ, IGNAC, ZECHCIEJ MI RZEC CHOĆ SŁÓWKO O TYCH ROWERACH W KRAKOWIE, BŁAGAM!!!
BEZ CIEBIE, ACH IGNACU, SZCZEZNĘ JAKO TEN KUNDEL NIEGODNY!
CZYŻ SERCA TWEGO, IGNACU, NIE SKRUSZY TO ŁKANIE!!
ROZWAŻ JESZCZE!

PO-MI-ŁUJ!!!

#:-)
gps

Data: 2011-04-13 15:32:16
Autor: #:-) gps
[...]

A teraz poważnie: weź, Ignac, nie rób sobie wioski i takim jak ty.

#:-)
gps

Data: 2011-04-13 16:39:32
Autor: BoDro
#:-) gps pisze:

  ...po ostatnim wpisie nie licz na cokolwiek.
  Ignac

A teraz poważnie: weź, Ignac, nie rób sobie wioski i takim jak ty.

Problem w tym, że nie wiadomo, z jakiej pozycji "Ignac" pisze:
- czy w pełni solidaryzuje się z Tobą i z góry zakłada, że z powodu naszej wredności nie pomożemy w kwestiach technicznych, niezwiązanych z poprzednim tematem;
- czy może On uważa się za przedstawiciela nas wrednych, którzy z powodu drobnych nieporozumień "ideologicznych" nie pomogą w zupełnie innej sprawie :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-13 19:59:19
Autor: Ignac
Kraków - dobrze zaopatrzone sklepy w rowery górskie - proszę o sugestie

  Wyhaczę was pod Wieżą Srebrnych Dzwonów   i macie jak w ruskim banku.

  Ignac

Data: 2011-04-17 13:40:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kraków - dobrze zaopatrzone sklepy w rowery górskie - proszę o sugestie
Ignac, Wed, 13 Apr 2011 14:51:14 +0200, pl.rec.rowery:
gps

 ...po ostatnim wpisie nie licz na cokolwiek.

I jeszcze go uderz backspacem!

GPS: Bikershop na Alejach, na Kapelance wiem, że był swojego czasu serwis
przy dużym sklepie rowerowym i była sieć sklepów, którą należało omijać...
Hm... Jakiś Rowermix czy coś. --
Pozdrowienia,

Data: 2011-04-17 17:30:51
Autor: Ignac
Kraków - dobrze zaopatrzone sklepy w rowery górskie - proszę o sugestie
I jeszcze go uderz backspacem!

  ...nie mam nic do jego poglądów...on ma prawo
  do swoich a ja do diametralnie odmiennych od niego.
  Czuję do niego anse z tego tylko powodu że kiedyś
  wyaraźił się bezpośrednio o mnie...epitetowo i tylko
  z tego powodu zasługuje na wzięcie pod buty...
  on doskonale wie o co chodzi!Nie będę więcej
  poruszał tego tematu.

  Ignac

--

Kraków - dobrze zaopatrzone sklepy w rowery górskie - proszę o sugestie