Kraków, rdza na drzwiach przy uszczelkach - dobry lakiernik?

Data: 2011-09-06 11:50:43
Autor: Papkin
Kraków, rdza na drzwiach przy uszczelkach - dobry lakiernik?
Jeżeli coś ma 12 lat to pierwsze malutkie punkciki korozji rozumiem
jak w 13 roku od wyprodukowania się zaczynają pojawiać a nie po 9
latach cały dolny pas drzwi w korozji - wstyd i brzydka wizytówka.

Zalosne :( Sorry ze nie pomoge ale robilem puga w KIM we Wroclawiu i da sie zrobic auto IDEALNIE, sladu na oko nie widac, miaja 5rok od wykonanania naprawy (chuj cofal i mi przeoral drzwi i niestety kawalek blotnika, a chuj bo ZWIAL i musialo isc z mojego AC) i nadal wyglada pieknie. Da sie? Da.

A co do marki to znam starsze samochody, te "od macochy" w koncernie VAG gdzie nie uswiadczysz grama rdzy na lakierze. Da sie? Da.

Kraków, rdza na drzwiach przy uszczelkach - dobry lakiernik?