Kraków: sąd ukarał rowerzystę za... zbyt szybką jazdę

Data: 2009-12-10 15:38:25
Autor: ToMasz
Kraków: sąd ukarał rowerzystę za... zbyt szybką jazdę

" Marek Palka (32 lata) (...)

Rowerzysta jechał główną ulicą i miał pierwszeństwo -
(...)
i tego sie należało trzymać
Marek Palka występował w charakterze
pokrzywdzonego, ale sprawę umorzono w kwietniu tego roku.
wiec był jakiś powód, prawdopodobnie (sory ze w tej sprawie to 0.0001%)
kierowniczna była niewinna. wiec kto? to wykaże następne śledztwo.

Biegły sądowy powołany w sprawie uznał bowiem, że to on spowodował
wypadek. Jechał bowiem ulicą... zbyt szybko. -
(...)
tak mogło być.

- Boję się jeździć ulicami - nie kryje.

jak wielu z nas. tyle ze wypadek to jedno, a znajomość prawa to drugie.
JA już wiem bo sam tak "dupy dałem": nie chcąc pogrążać "pijaczka"
wycofałem zarzuty. za 3 tygodnie ja usłyszałem ze to moja wina....

ToMasz

Kraków: sąd ukarał rowerzystę za... zbyt szybką jazdę