Kraków- szukam sklepu z przystępnymi cenami

Data: 2013-04-22 11:08:13
Autor: mariusz
Kraków- szukam sklepu z przystępnymi cenami
Czołem!

Jak w temacie. Może ktoś ma jakieś namiary? Potrzeba mi wymienić
wielotryb łańcuch, tudzież patelnie, może klamki i  v breaki. Mam
gianta gsr 200, wiec sprzęt stary ale jary, a chcę go po prostu tanio
podszykować.

Pozdrawiam!
Mariusz

Data: 2013-04-22 22:39:33
Autor: Jacek G.
W dniu 2013-04-22 20:08, mariusz napisał(a)::
[...]
Najtaniej wyjdzie chyba jeśli części poszukasz w sieci, a serwisowi zlecisz tylko wymianę - jeśli sam się nie bawisz w serwis. Robiłem podobne zmiany tą metodą. Nie jestem z Krakowa, więc sklepu/serwisu nie mogę niestety polecić.
A co do sieciowych sklepów, to szukam takiego, który ma możliwie dużo z potrzebnych mi komponentów - wówczas koszty przesyłki się minimalizują.
Najczęściej korzystałem akurat z tego: xtrabike.pl, ale z innych też.
--
Jacek G.

Data: 2013-04-22 14:18:47
Autor: mariusz
Kraków- szukam sklepu z przystępnymi cenami
On 22 Kwi, 22:39, "Jacek G." <"jginter[wytnij]"@wp.pl> wrote:
W dniu 2013-04-22 20:08, mariusz napisał(a)::> Jak w temacie. Może ktoś ma jakieś namiary? Potrzeba mi wymienić
> [...]

potrzebnych mi komponentów - wówczas koszty przesyłki się minimalizują.
Najczęściej korzystałem akurat z tego: xtrabike.pl, ale z innych też.

Dzięki! Chodzi mi o części, resztą sam sie zajmę, W Kraku jestem od
niedawna i myślałem, ze ktoś poleci jakiś sklep, a to by mi
zaoszczędziło trochę czasu.

Pozdr

Kraków- szukam sklepu z przystępnymi cenami