Krakow - weekend - propozycja

Data: 2010-04-14 12:31:03
Autor: newrom
Krakow - weekend - propozycja
On Wed, 14 Apr 2010 12:23:02 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

wiec nocleg jakis zapewnimy. Ja co prawda w delegacje jade niestety, ale Newrom, Lisek czy Blondyn spokojnie udostepnia swoje lozka dla braci motocyklistow

Ja dla siostr motocyklistow udostepnie pol lozka. Bo nie jade w
delegacje, ale na paradzie mnie nie bedzie gdyz bede zajety tym czym
zwykle ludzie sa zajeci  w takich chwilach.
Aczkolwiek Twoje lozko Amilku udostepnie kazdemu kto o to poprosi, tak
jak mowiles.

No to pozdrawiam.

ristekpa.
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-04-14 12:33:15
Autor: Kuczu
Krakow - weekend - propozycja
W dniu 2010-04-14 12:31, newrom@spamcom.com pisze:

Ja dla siostr motocyklistow udostepnie pol lozka.

Te pol w nogach ? Czy spanie na przekladanca ? Bo o nic innego Cie nie podejrzewam.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-04-14 12:41:03
Autor: newrom
Krakow - weekend - propozycja
On Wed, 14 Apr 2010 12:33:15 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Te pol w nogach ? Czy spanie na przekladanca ? Bo o nic innego Cie nie podejrzewam.

Jak jest chęć, znajdzie się i sposób.

pozdr
newrom lekko rozmarzony