Krakow - zakladanie gazu - gdzie?

Data: 2010-09-08 05:45:14
Autor: ls
Krakow - zakladanie gazu - gdzie?
Witam,
Mysle o zamontowaniu sobie instalacji gazowej do auta (clio 1.4 16v).
Kolega poleca mi firme Alfa Auto przy ul. Zbozowej.

http://www.alfa-auto.pl/index.php?h=ko&u=kontakt

Ma ktos doswiadczenia z kontaktow z ta firma?
A moze ktos moze polecic jakis inny zaklad montazu?
Krakow i okolice
--
pozdr.
ls

Data: 2010-09-08 14:51:44
Autor: kkk
On 8 Wrz, 14:45, ls <l...@wp.pl> wrote:
Witam,
Mysle o zamontowaniu sobie instalacji gazowej do auta (clio 1.4 16v).
Kolega poleca mi firme Alfa Auto przy ul. Zbozowej.

Dadzą radę, powinieneś być zadowolony - ja polecam, instalacja
założona dobrze i estetycznie, cena przystępna - chociaż to dla mnie
nie był priorytet.
Z BKZ mam również dobre doświadczenia z zastrzeżeniem, że jak umawiasz
się na przegląd na 16 to przyjmują Cię o 17stej (jak dobrze pójdzie) -
i to akurat duży minus, czas dla mnie jest cenny - miałem tak z nimi
ze 3 razy i zmieniłem zakład....
Fugazi cenią się...., zwykle mają duże obłożenie ale również dobrze
wiedzą co robią i szczególnie z takim autem nie powinno być żadnych
problemów po montażu.

Data: 2010-09-13 04:13:23
Autor: ls
On 8 Wrz, 23:51, kkk <marom...@gmail.com> wrote:
On 8 Wrz, 14:45, ls <l...@wp.pl> wrote:

> [...]

Fugazi cenią się...., zwykle mają duże obłożenie ale również dobrze
wiedzą co robią i szczególnie z takim autem nie powinno być żadnych

Dzieki za pomoc - w takim razie chyba skorzystam z firmy przy
Zbozowej.
Polecaja mi instalacje BRC za 2800zl - co o tym myslicie (cena i
jakosc)?
No i na co zwrocic uwage przy i po montazu?
--
pozdr.
ls

Data: 2010-09-08 22:20:55
Autor: bratPit
Krakow - zakladanie gazu - gdzie?

Witam,
Mysle o zamontowaniu sobie instalacji gazowej do auta (clio 1.4 16v).

w CKMK od zawsze polecany jest Fugazzi na Lindego
http://www.auto-gaz.pl/kontakt.htm
dobra opinie ma tez inny kolo polibudy firma BKZ na Jana Pawla (bodaj maja hamownie),
http://www.bkzauto.pl/index.htm
no i tez u Goduli mozna zalozyc i wiadomo ze bedzie dobrze
http://www.godula.pl/index1.php?page=gaz_oferta

brat

Data: 2010-09-08 23:10:43
Autor: dudley
Krakow - zakladanie gazu - gdzie?
bratPit wygenerowal w news:i68r79$cm7$1inews.gazeta.pl taki oto ciag
znaków:
w CKMK od zawsze polecany jest Fugazzi na Lindego
http://www.auto-gaz.pl/kontakt.htm

Polecany?! Moze zalozyc potrafia ale serwisowac juz nie. Na najdrobniejsze problemy od zawsze maja gotowy szablon odpowiedzi - "reduktor do wymiany", niezaleznie czy cokolwiek trzeba wymieniac, czy nie... Kupe lat temu nie umieli mi wyregulowac najprostszej instalki w poldku, tez wciskali, ze to wina reduktora. Jakos BKZ dalo rade bez wymiany i doktoryzowania sie w trakcie dwóch wizyt. Z reszta z tego, co kojarze, to w archiwum pms, prk, googlu + opiniach "na miescie" patent z reduktorem przewijal sie niejednokrotnie, takoz i narzekania na serwis w Fugazi. Generalnie u mnie czcigodni panowie fachowcy sa skresleni na zawsze.
Z racji dobrych doswiadczen serwisowych polecilbym BKZ, zastrzegam jednak, ze nie wiem jak zakladaja. Rozwazalem montaz u nich w poprzednim aucie (vectra) ale kolega polecil mi magików w Niegardowie i tam w koncu zalozylem II gen. Sam montaz byl zrobiony przyzwoicie, natomiast panowie nie za bardzo mieli pojecie o konfigurowaniu kompa - ustawili bez emulacji lambdy, wobec czego w pare chwil po przelaczeniu na gaz zapalal sie check, który to problem "rozwiazali" wg instrukcji zdobytych ponoc na szkoleniu w oplu - mianowicie zalozyli jakis przekaznik czy cós, który odciecinal checka w momencie przelaczenia na gaz... Po zaczerpnieciu wiedzy na forum vectry i podpowiedzeniu panom jak wlasciwie skonfigurowac kompa, zrobilem bezproblemowo jakies 35kkm, pózniej sprzedalem auto. Wiec ten Niegardów w sumie móglbym polecic ale z zastrzezeniami jak wyzej.
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobezowa astra III

Data: 2010-09-08 23:21:10
Autor: bratPit
[...]

wiesz, pytanie jednak bylo o montaz ;-)
kiedys chcialem zalozyc instalke to mi pare osób polecalo ten zaklad,
polecano równiez BKZ,
autorowi watku pozostaje zatem BKZ... dopóki ktos nie napisze ze cos spieprzyli,
i tak w kólko, zawsze sie znajdzie ktos kto nie bedzie zadowolony, ja nie mam doswiadczen z autopsji wiec wierze Ci na slowo,

brat

Data: 2010-09-11 13:56:48
Autor: AA
Krakow - zakladanie gazu - gdzie?
dobra opinie ma tez inny kolo polibudy firma BKZ na Jana Pawla (bodaj
maja hamownie),
http://www.bkzauto.pl/index.htm

Ja chyba jestem idiota, bo tak ze mna rozmawiali nt. wyregulowania instalacji gazowej. Albo nie lubia marki samochodu ktory mam. Albo nie umieja sobie poradzic z instalacja, ktora sami zakladali.
Jezeli ktorys z tych warunkow spelnia pytajacy, to omijac BKZ z daleka. Inaczej 4-dyszki, 8-dyszek, 2-dyszki, piec gratisow, znow 4-dyszki, pozniej podziw za cierpliwosc, a na koniec splawienie marudnego klienta.

AA

Data: 2010-09-08 23:08:26
Autor: JaromirD
ls wrote:

[...]

Z własnego doświadczenia http://www.autonagaz.net/

JaromirD

Data: 2010-09-09 11:17:24
Autor: Jan-xx
[...]

Ja polecam Eko-Cars na ul. Mysliwskiej. Trudno mi stwierdzic, jak tam diagnozuja usterki i naprawiaja, bo nigdy nie korzystalem. W kazdym razie wszystko w mojej instalacji dzialalo okej i zrobione bylo terminowo, i zgodnie z ustaleniami.

--
Jan-xx

Data: 2010-09-16 05:38:21
Autor: Telemach
Krakow - zakladanie gazu - gdzie?
http://www.alfa-auto.pl/index.php?h=ko&u=kontakt

Ma ktos doswiadczenia z kontaktow z ta firma?

niemile doswiadczenia, wyregulowac nie potrafia

pare miesiecy temu zmienialem u siebie instalacje
i zjezdzilem sporo serwisow, ceny generalnie bezzasadnie wysokie
i do tego jeszcze potem musialbym sie spodziewac dodatkowych
przy czesciach;

ostatecznie z polecenia trafilem tutaj :

http://www.geg.vel.pl/

przyjechalem zapytac o cene a na wstepie sami sprawdzili czy w ogole
sonda dziala poprawnie (innych to jakos nie obchodzilo;
pewnie jakbym oddal auto to by kazali wtedy dopiero sie wzieli za
robote) a potem dostalem cene nizsza za robocizne oraz przystepne
ceny na czesci, tez bez proszenia dostalem na kartce wypis ile ktora
czesc bedzie kosztowac

moze na uboczu i troche daleko ale sie przykladaja i moim zdaniem jak
nie posiada sie 'wypchanego' portfela to warto

a jak kasy nie brakuje to polecam

http://www.auto-x.pl/

kilka razy tam serwisowalem a wielu poleca tez na montaz (mozna
sprawdzic na forach internetowych tylko ze dawniej firma sie nazywala
eko-cars bis)

Fugazi tez jest ok chociaz na p.r.k. przewinal sie nie jeden temat ze
jednak cos tam nie do konca

- Telemach -

Krakow - zakladanie gazu - gdzie?