Krakow - zakladanie gazu - gdzie?

Data: 2010-09-08 14:51:44
Autor: kkk
Krakow - zakladanie gazu - gdzie?
On 8 Wrz, 14:45, ls <l...@wp.pl> wrote:
Witam,
Mysle o zamontowaniu sobie instalacji gazowej do auta (clio 1.4 16v).
Kolega poleca mi firme Alfa Auto przy ul. Zbozowej.

Dadzą radę, powinieneś być zadowolony - ja polecam, instalacja
założona dobrze i estetycznie, cena przystępna - chociaż to dla mnie
nie był priorytet.
Z BKZ mam również dobre doświadczenia z zastrzeżeniem, że jak umawiasz
się na przegląd na 16 to przyjmują Cię o 17stej (jak dobrze pójdzie) -
i to akurat duży minus, czas dla mnie jest cenny - miałem tak z nimi
ze 3 razy i zmieniłem zakład....
Fugazi cenią się...., zwykle mają duże obłożenie ale również dobrze
wiedzą co robią i szczególnie z takim autem nie powinno być żadnych
problemów po montażu.

Data: 2010-09-13 04:13:23
Autor: ls
On 8 Wrz, 23:51, kkk <marom...@gmail.com> wrote:
On 8 Wrz, 14:45, ls <l...@wp.pl> wrote:

> [...]

Fugazi cenią się...., zwykle mają duże obłożenie ale również dobrze
wiedzą co robią i szczególnie z takim autem nie powinno być żadnych

Dzieki za pomoc - w takim razie chyba skorzystam z firmy przy
Zbozowej.
Polecaja mi instalacje BRC za 2800zl - co o tym myslicie (cena i
jakosc)?
No i na co zwrocic uwage przy i po montazu?
--
pozdr.
ls

Krakow - zakladanie gazu - gdzie?