Krakow - zakladanie gazu - gdzie?

Data: 2010-09-09 11:17:24
Autor: Jan-xx
Krakow - zakladanie gazu - gdzie?
Witam,
Mysle o zamontowaniu sobie instalacji gazowej do auta (clio 1.4 16v).
Kolega poleca mi firme Alfa Auto przy ul. Zbozowej.

http://www.alfa-auto.pl/index.php?h=ko&u=kontakt

Ma ktos doswiadczenia z kontaktow z ta firma?
A moze ktos moze polecic jakis inny zaklad montazu?
Krakow i okolice

Ja polecam Eko-Cars na ul. Mysliwskiej. Trudno mi stwierdzic, jak tam diagnozuja usterki i naprawiaja, bo nigdy nie korzystalem. W kazdym razie wszystko w mojej instalacji dzialalo okej i zrobione bylo terminowo, i zgodnie z ustaleniami.

--
Jan-xx

Krakow - zakladanie gazu - gdzie?