Krakowski piknik lotniczy - szczegółowy program?

Data: 2013-06-26 14:12:49
Autor: Jacek Osiecki
Krakowski piknik lotniczy - szczegółowy program?
Witam,

Albo jestem ślepy albo na stronie pikniku nie ma szczegółowego programu z
rozpiską co, gdzie i kiedy... Ma ktoś może do takiego dokumentu dostęp?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-06-26 13:15:49
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 26 czerwca 2013 16:12:49 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki napisał:
Witam,

Albo jestem ślepy albo na stronie pikniku nie ma szczegółowego programu z

rozpiską co, gdzie i kiedy... Ma ktoś może do takiego dokumentu dostęp?

Po prostu NIE MA. Wszystko jeszcze w proszku...?

Data: 2013-06-28 09:43:58
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 26 Jun 2013 13:15:49 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com napisał(a):
[...]

A jednak jest program szczegółowy :)
Tylko niestety coś w nim nie widać obiecanej Iskry... :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-06-30 15:18:39
Autor: TJ_Blues
On Friday, June 28, 2013 5:43:58 AM UTC-4, Jacek Osiecki wrote:

> Po prostu NIE MA. Wszystko jeszcze w proszku...?

A jednak jest program szczegółowy :)

Tylko niestety coś w nim nie widać obiecanej Iskry... :(

> [...]

Chyba juz po pikniku ale sa zdjecia i filmiki:-)

http://kontakt24.tvn24.pl/temat,korkociagi-i-beczki-czyli-ix-malopolski-piknik-lotniczy,92054,html?categoryId=496

cheers

Krakowski piknik lotniczy - szczegółowy program?