Kraksa z powodu rozciągniętego łańcucha. Co dalej?

Data: 2012-04-06 13:35:59
Autor: Ignac
Kraksa z powodu rozciągniętego łańcucha. Co dalej?
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a): Znajomy dzisiaj mi się pochwalił że w ostatnią niedzielę miał niefortunne spotkanie z łańcuchem rozciągniętym w poprzek drogi. Skończyło się na mocnej glebie.

Jakby nie patrzeć na to, to co dalej z tym całym zdarzeniem zrobić?

Ja bym sięgnął po proste rozwiązanie: szczery płacz i załamanie rąk włącznie
Oczywiście pewne skojarzenie też mi się podoba.

 Ignac

--

Kraksa z powodu rozciągniętego łańcucha. Co dalej?