Kran nie odpala termy

Data: 2015-05-24 07:25:27
Autor: Misiek
Kran nie odpala termy
Witam.
Co może być przyczyną że w jednym pomieszczeniu(kuchni) jak odkrecam ciepłą wodę to nie odpala terma i nie leci ciepła woda.
Jak to naprawić, chyba ciśnienie jest za niskie.
W innych pomieszczeniach jest OK.

Data: 2015-05-24 07:30:47
Autor: Misiek
Kran nie odpala termy

Acha kran z tych starszych

Data: 2015-05-24 09:02:59
Autor: krys
Kran nie odpala termy
Misiek wrote:

Acha kran z tych starszych

Odkamień go porz±dnie.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-05-24 21:13:31
Autor: masti
Kran nie odpala termy
Misiek wrote:

Acha kran z tych starszych

a nie założyłe¶ perlatora? Bo wtedy różnica ci¶nień jest mniejsza przy
odkręceniu

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-05-24 12:05:54
Autor: wowa
Kran nie odpala termy

UĹĽytkownik "Misiek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:556160c7$0$27509$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Wyczyścić sitka na perlatorze i na wejściu baterii. Niestety trzeba odkręcić baterię. Po zdjęciu zobacz jakie jest światło rury.
Wojtek

Kran nie odpala termy