Kranik mechaniczny

Data: 2013-10-29 09:31:02
Autor: AZ
Kranik mechaniczny
On 2013-10-29, MarcinJM <marcinjm@op.pl> wrote:
Witam
Jedyna rzecza, ktora mnie wkurza w moim moto, to kranik paliwa. Jest upiedliwe ciagle zamykanie i otwieranie. I zapominanie :)

Czy ktos testowal, czy sa dostepne jakies nieduze elektrozawory? ew. moze kranik podcisnieniowy ze skutera? (wiem, trzebaby dorobic krociec pdcisnienia w kolektorze dolotowym, ale to raczej nie problem dla mnie).

To moze zwykly elektrozawor ktory montuja gazownicy?

O taki na ten przyklad:
http://www.truck-tychy.pl/p/s3/1361002952.jpg

Opcjonalnie masz wajche ktora mozesz recznie otworzyc zawor.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-01 12:27:57
Autor: Tmek
Kranik mechaniczny

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:l4nv8m$gq7$2node1.news.atman.pl...
On 2013-10-29, MarcinJM <marcinjm@op.pl> wrote:
Witam
[...]

A na kiego takie patenty?

W milionach innych dziala a tu nagle trzeba dawac zawory i inne druciarskie patenty.

Niech naprawi to co jest popsute w gazniku jesli mu puszcza paliwo.
A jak nie chce krecic to niech wstawi podcisnieniowy do baku i tyle.

Tmek

Kranik mechaniczny