KraszTest ;) -- Android w lotnictwie

Data: 2014-07-22 03:25:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KraszTest ;) -- Android w lotnictwie
Po udanym locie Monstera odbyła się próba latania Overmxa -- gdy
jego najniższy punkt znajdował się w odległości (mniej więcej,
czyli około) 50 cm nad terakotą, tablet rozpoczął samodzielny
lot (zwany opadaniem) w kierunku środka Ziemi...

Na tablecie (niedaleko rogu) jest ślad lądowania, ale niemal
niewidoczny. Na podłodze jest dziura, ale nie znalazłem wybitego
fragmentu terakoty, więc być może dziura ta powstała już wcześniej
choć moim zdaniem znam wszelkie (trzy) dziury wybite w podłodze...
(tej dziury do tej pory nie znałem)

Funkcjonalnie tablet nie ucierpiał (nie znalazłem uszkodzeń)
w wyniku tego lotu. (leciał, gdyż prawa ręka niezupełnie ;)
dobrze czuje -- z uwagi na problem z kręgosłupem; lewa
ręka była zajęta)

-=-

Tablet jest ciemny -- w słoneczny dzień ZUPELNIE niewidoczne
jest to, co wyświetla, ustawiony na maxa. :) W pochmurne dni
jest nieco lepiej a w zupełnych ciemnościach można nawet nieco
ściemnić ekran. Ustawienie automagii jasnościowej daje raczej
zbyt duże przyciemnienie.

Ponadto od czasu do czasu akumulator nie daje się naładować
do pełna. Jak już zrozumiałem, problem leży w zbyt wysokim
napięciu akumulatora w trakcie ładowania i jest to problem
występujący powszechnie w urządzeniach tego rodzaju.

Innym problemem jest podział nieulotnej pamięci (16 GB)
na 1 GB + 12.6 GB.

Dźwięk nie poraża ani jakością, ani nawet głośnością, ale
nie jest makabrycznie źle -- można spokojnie słuchać muzyki
i można oglądać filmy.

Tablet pracuje jako telefon, ale nie ma przedniego głośnika.

Z 2 SIMek tylko jedna (obojętne która) może służyć do łączności z netem.

KraszTest ;) -- Android w lotnictwie