Kratka na vat

Data: 2010-06-06 21:23:49
Autor: matusm
Kratka na vat

Czy kto¶ sie orientuje ,czy samowolne zdjecie kratki w samohodzie osobowym z homologacja na cieżarowy skutkuje jakimi¶ sankcjami od policji???

Chce samochodem jezdzic tylko w cztery osoby bez przewożenia ladunkow  czy musze koniecznie  zmieniac dowod rejestracyjbny z wpisem????

Nie moge  znależć podstawy prawnej na mandat

Dziekuje za sugetie i odpowiedz

--
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-06-06 21:28:34
Autor: Krzysiek Z.
Kratka na vat

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hugsju$m20$1news.onet.pl...

[...]

mandatu pewnie nie dostaniesz, ale DR zabior±

Data: 2010-06-06 21:33:27
Autor: matusm
Kratka na vat

Użytkownik "Krzysiek Z." <tukan@wytnijtoonet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hugst5$mr8$1news.onet.pl...

[...]

A dlaczego zabiora????

samochod  jest  sprawny technicznie,nie przewoże ladunkow tylko osoby zgodnie z fabrycznym przeznaczeniem auta

--
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-06-06 21:36:41
Autor: MadMan
Kratka na vat
Dnia Sun, 6 Jun 2010 21:33:27 +0200, matusm napisał(a):

Czy kto¶ sie orientuje ,czy samowolne zdjecie kratki w samohodzie osobowym z homologacja na cie¿arowy skutkuje jakimi¶ sankcjami od policji???

Chce samochodem jezdzic tylko w cztery osoby bez przewoÂżenia ladunkow czy musze koniecznie  zmieniac dowod rejestracyjbny z wpisem????

Nie moge  znale¿æ podstawy prawnej na mandat

mandatu pewnie nie dostaniesz, ale DR zabior±

A dlaczego zabiora????

samochod  jest  sprawny technicznie,nie przewoÂże ladunkow tylko osoby zgodnie z fabrycznym przeznaczeniem auta

Zdaje się że przeznaczeniem samochodu ciężarowego jest przewóz towarów. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-06 22:14:58
Autor: qnick
Kratka na vat
matusm pisze:
[...]

Nie podam Ci podstawy prawnej bo nie jestem prawnikiem ale DR zostanie zatrzymany oraz sprawa może zostać skierowana do urzędu skarbowego jak odliczasz jaki¶ VAT. Miałem taki przypadek że dowód rejestracyjny został zatrzymany za brak kratki a dodatkowo klient mówił że policja zgłosiła ten fakt do US. Jak się skończyło nie wiem ja mu tylko zrobiłem badanie po zatrzymaniu dowodu jak już założył kratkę z powrotem (jestem diagnost± :) ) No chyba, że masz auto zarejestrowane przed 26.05.1999 r. wówczas kratka nie jest wymagana dla sam, ciężarowego. Pozdrawiam

Data: 2010-06-07 08:23:27
Autor: Baczek
Kratka na vat
Czy kto¶ sie orientuje ,czy samowolne zdjecie kratki w samohodzie osobowym z homologacja na cieżarowy skutkuje jakimi¶ sankcjami od policji???

Teoretycznie - zabranie DR
Praktycznie - na razie nic ;) (około 8 kontorli drogowych, a kratka w garażu)

Kratka na vat