Krawawy donek ostrzy noz na schedyne...

Data: 2010-09-19 23:17:31
Autor: DJ MC Donald Musk
Krawawy donek ostrzy noz na schedyne...
Data: 2010-09-20 08:22:40
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Krawawy donek ostrzy noz na schedyne...

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

Premier Donald Tusk zamierza zmarginalizować, a docelowo usunąć z PO Grzegorza Schetynę - pisze "Nasz Dziennik".

Znowu pastujesz moherowy śmieciu. Nasz Dziennik, tfu!

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-19 23:24:21
Autor: DJ MC Donald Musk
Krawawy donek ostrzy noz na schedyne...
On 20 Wrz, 08:22, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał

Premier Donald Tusk zamierza zmarginalizować, a docelowo usunąć z PO
Grzegorza Schetynę - pisze "Nasz Dziennik".

Znowu pastujesz moherowy śmieciu. Nasz Dziennik, tfu!

nie znam, nigdy nie kupilem i nawet nie mialem w reku naszego
dziennika...

Data: 2010-09-19 23:26:39
Autor: DJ MC Donald Musk

pisem@..pl> wrote:
> [...]

> Znowu pastujesz moherowy śmieciu. Nasz Dziennik, tfu!

nie znam, nigdy nie kupilem i nawet nie mialem w reku naszego

a przepraszam, raz mialem w reku!

Data: 2010-09-20 08:27:11
Autor: Jarek nie obronił kżyża

pisem@..pl> wrote:
[...]

To znaczy, że jesteś wyjątkowy debil, bo nawet nie wiesz co pastujsz.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-19 23:57:03
Autor: DJ MC Donald Musk
Krawawy donek ostrzy noz na schedyne...

pisem@..pl> wrote:
> [...]

dziennika...

To znaczy, że jesteś wyjątkowy debil, bo nawet nie wiesz co pastujsz.

ty nie jestes za to wyjatkowy a tylko uzyteczny...
Macie juz wytyczne z Kremla?

Data: 2010-09-20 14:27:30
Autor: cyc

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i76uji$m84$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wrzuc matolka do fitlra jak ja i bedziesz mial spokoj . Nie widzisz , ze jest , jak kazdy pisolubszczyc , czlowiekiem niespelna rozumu lub conajmniej prymitywnym , pozbawionym mozliwosci samodzielnego myslenia prostackiem ? .

cyc

Data: 2010-09-20 14:32:35
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Krawawy donek ostrzy noz na schedyne...

[...]