Kręć, kręć Kataryno.

Data: 2010-04-26 15:10:31
Autor: cirrus
Kręć, kręć Kataryno.
# Kataryna popełniła wpis, w którym zarzuca Rosjanom paskudne zachowanie po katastrofie w Smoleńsku. W wpisie tym używa swoich analitycznych talentów do świadomego rozmijania się z prawdą. Trzeba więc przekłuć ten balon.

Pierwszy zarzut Kataryny, to "rozegranie polskich wizyt w Katyniu". Ma być winą Putina fakt, że wizyty składano oddzielnie. Pragnę przypomnieć, że nim Władimir Putin zaprosił Donalda Tuska do Katynia na 7 kwietnia nikt z Kancelarii Prezydenta nie zająknął się nawet, że prezydent chciałby 7 kwietnia bądź w jakimkolwiek zbliżonym terminie zjawić się w Katyniu. Temat ten pojawił się dopiero po zaproszeniu wystosowanym przez Putina, a nie przed. Jeżeli ktoś tu kogoś próbował rozgrywać to, niestety, ale tylko i wyłącznie na życzenie strony polskiej, ale kiedy chce się dokopać ruskim, nie ma to widać żadnego znaczenia.

Kolejny zarzut Kataryny to demontaż systemu nawigacyjnego przed wizytą polskiego prezydenta. Kataryna nie zadała sobie trudu sprawdzenia, czy aby na pewno system ten dałby radę współdziałać z systemami nawigacyjnymi polskiego samolotu. Z uzyskanych przeze mnie informacji wynika, że system ten prawdopodobnie był dedykowany do samolotu premiera Władimira Putina, co zdecydowanie osłabia siłę argumentu Kataryny.

Podobnie rzecz ma się z zarzutem, że kontrola lotów na lotnisku Siewernyj nie posługiwała się językiem angielskim. Owszem, jest to język międzynarodowy, ale dotyczy to lotnisk międzynarodowych, a nie lotnisk lokalnych czy wojskowych, na których obowiązuje język danego kraju. Na ten szczegół Kataryna nie raczyła zwrócić uwagi, a mnie wystarczyło zapytać osobę pracującą w linii lotniczej.

Kolejna rzecz z tym związana to nienagłośniona przez polskie media wypowiedź pracownika lotniska, który powiedział, że lotniska nie zamknięto, bo obawiano się skandalu międzynarodowego, który w razie zamknięcia (i opóźnień) wywołałby polski prezydent. Możemy być więcej niż pewni, że by to zrobił, niestety.

Następne zarzuty Kataryny, to zabranie przez Rosjan czarnych skrzynek, pozbieranie z miejsca katastrofy szczątków, rzeczy osobistych ofiar itp. A przepraszam bardzo, kto niby miał to zrobić? Przepisy międzynarodowe mówią jasno, że śledztwo w sprawie katastrofy prowadzi kraj, na którego terytorium do niej doszło, a służby innego państwa mogą zostać do niej dopuszczone na podstawie stosownej umowy. Jeżeli takiej umowy nie ma, to pretensje należy kierować do rządu Donalda Tuska i ministra Bogdana Klicha, a nie do Rosjan, którzy z WŁASNEJ inicjatywy poczekali z otwarciem czarnych skrzynek i z WŁASNEJ inicjatywy dopuścili polskich śledczych do czynności wyjaśniających. Kataryna raczyła tylko zauważyć, że rząd nie miał odwagi poprosić o taką umowę, ale i tak winę zrzuca w całości na Rosjan.

Z tego, że polski rząd nie potrafi domagać się większego udziału w śledztwie, ani nie potrafi nawet skorzystać z przysługujących mu międzynarodowych uprawnień Kataryna czyni de facto zarzut stronie rosyjskiej.

Co więcej zarzuca osobom, które sugerują podziękowanie Rosji za gesty poczynione przez nią, "wiernopoddańczy charakter", a tymczasem mamy za co Rosji dziękować, bo jakoś tak wyszło przy tej tragicznej okazji, że rosyjskie władze znacząco uszczupliły swoje uprawnienia, a przy tym nie tylko przyznały jaki był charakter zbrodni katyńskiej, ale i zrobiły wszystko, by pomóc Polakom w tej chwili. Przypomnę, że władze Rosji mogły ograniczyć się do kondolencji i ogólnych zapewnień o pomocy, a nie musiały wcale zapewniać noclegów, opieki psychologów, wsparcia techniczego ani honorów wojskowych dla zmarłego prezydenta, którego wizyta była (w świetle prawa międzynarodowego) wizytą prywatną.

Dla Kataryny te rzeczy się nie liczą. Ona woli byśmy dalej kłuli rosyjskiego niedźwiedzia w koniec pleców nie bacząc na fakty. A fakty są takie, że rząd Rosji robi akurat to co powinien w zgodzie ze swoim i międzynarodowym prawem. Zaś na tym, by poznać prawdę o katastrofie najmniej chyba zależy Polakom, bo może się okazać, że winnego katastrofy i śmierci 96 osób pochowaliśmy na Wawelu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgblr

--
stevep

Data: 2010-04-26 15:34:16
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 15:10, cirrus pisze:
# Kataryna popełniła wpis, w którym zarzuca Rosjanom paskudne zachowanie po
katastrofie w Smoleńsku.

Szkoda czasu na czytanie kogoś kto tak twierdzi.. Nikt bezstronny nie zarzucałby Rosjanom niewłaściwego zachowania.  a na czytanie jakichś teorii spiskowych to po prostu szkoda czasu.

Data: 2010-04-26 15:44:39
Autor: Piotr
Kręć, kręć Kataryno.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr44p7$upa$1news.onet.pl...

Szkoda czasu na czytanie kogoś kto tak twierdzi.. Nikt bezstronny nie zarzucałby Rosjanom niewłaściwego zachowania.  a na czytanie jakichś teorii spiskowych to po prostu szkoda czasu.

Niby szkoda czasu czytać, a ile wysiłku poświęcają przeciwnicy teorii spiskowych na ich dezawuację... :-)
Wiesz Jadrysiu, czasem bywa tak,  że człowiek chce puścić tylko bąka, a się zesra. Podobnie może być z ruskimi, chcieli tylko zagrac na nosie,
a się z tego narobiło tyle gnoju, że mamy "spisek". A ponieważ obstrukcję pokazywali niejednokrotnie już wcześniej, to ja jestem gotow uwierzyć, że i teraz też chcieli cos takiego wykonać. Ot, choćby spowodować, żeby prezydencki Tutek wylądował (jak najbardziej bezpiecznie) w Moskwie i w ten sposób zepsuć całość obchodów. Albo jakieś inne świństewko? A tu bęc!
Albo z naszej strony, taki niedoceniany Arabski, kawalarz...
Piotr
Piotr
Piotr

Data: 2010-04-26 15:47:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kręć, kręć Kataryno.

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
sposób zepsuć całość obchodów. Albo jakieś inne świństewko? A tu bęc!
Albo z naszej strony, taki niedoceniany Arabski, kawalarz...
Niezle kombinujesz.
   Czarek

Data: 2010-04-26 16:05:25
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 15:44, Piotr pisze:

[...]

Akurat po tej katastrofie, to tylko ktoś mijający się ze zdrowym rozsądkiem o lata świetlne  mógłby zarzucić kacapom niewłaściwe zachowanie.

Data: 2010-04-26 16:15:53
Autor: Piotr
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr46kn$4un$1news.onet.pl...

Akurat po tej katastrofie, to tylko ktoś mijający się ze zdrowym rozsądkiem o lata świetlne  mógłby zarzucić kacapom niewłaściwe zachowanie.

Tu się zgadzam. Zachowanie kacapów po katastrofie, jest cymes!
Piotr

Data: 2010-04-26 16:44:22
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 16:15, Piotr pisze:
[...]

Tyla razy powtarzam - olejmy ten "zachód", i zacznijmy szukać sojuszników i przyjaciół wśród Słowian.

Data: 2010-04-26 16:53:47
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 16:47, Piotr pisze:

Tyla razy powtarzam - olejmy ten "zachód", i zacznijmy szukać sojuszników i przyjaciół wśród Słowian.

Tyle, że problemem nie jest kacapskie zachowanie  p o  k a t a s t r o f i e,  tylko przed.
Piotr

No bo tak po trosze to  my ich prowokowaliśmy. - Te jankeskie "Patrioty", to nazywanie ulic i rond imionami zabójców Rosjan..  To na pewno nie służyło pojednaniu.

Data: 2010-04-26 17:58:38
Autor: cytryna
Panie Jadryś..

> [...]

No bo tak po trosze to  my ich prowokowaliśmy. - Te jankeskie "Patrioty", to nazywanie ulic i rond imionami zabójców Rosjan..  To na pewno nie służyło pojednaniu.

Panie Jadryś, pan człowiek po trosze normalny, po trosze komunista, po trosze
Polak, po trosze prowokator w stylu naiwniaka, powiedz pan proszę: kto i jak zamordował prezydenta Kaczyńskiego i towarzyszące mu osoby.
Tak sformułowane pytanie uwzględnia m.in."wyjaśnienia" towarzyszy radzieckich, które tylko po trosze trzymaja sie kupy, a po trosze waniają paranoją. Panie
Jadryś w panu cała nadzieja no i może trafisz pan po trosze za tą prowokację extra premie od sponsora.

Data: 2010-04-26 22:29:59
Autor: jadrys
Panie Jadryś..
W dniu 2010-04-26 17:58, cytryna pisze:

[...]

Tak do końca to sami nie wiemy co nam przekazują Rosjanie. Nie ma żadnych oficjalnych komunikatów.  Więc szanowna pani cytryno nie do mnie z takimi pytaniami, - a do wróżki.

Data: 2010-04-26 18:06:12
Autor: Tomy M.
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr49eq$d3b$1news.onet.pl...

No bo tak po trosze to  my ich prowokowaliśmy. - Te jankeskie "Patrioty", to nazywanie ulic i rond imionami zabójców Rosjan..  To na pewno nie służyło pojednaniu.

To ja dołączę do cytryny.
Powiedz nam czy ta sprawa śmierdzi czy jest to
po prostu wina przypadku co się Kaczyński nazywa
i terroryzuje pilotów?

Tomy M.

Data: 2010-04-26 22:29:27
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 18:06, Tomy M. pisze:
[...]

Nie mam pojęcia.. Jest wiele niejasności, niedomówień i bardzo wiele znaków zapytania. Poczekajmy więc może na oficjalna wersję (to już w środę). - Wtedy może będziemy nieco mądrzejsi.

A tak nawiasem - teoria o winie p. Kaczyńskiego jako sprawcy tej katastrofy jest bardzo mało prawdopodobna..

Data: 2010-04-26 22:35:48
Autor: Tomy M.
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4t5r$dpb$2news.onet.pl...

A tak nawiasem - teoria o winie p. Kaczyńskiego jako sprawcy tej katastrofy jest bardzo mało prawdopodobna..

 Zakładająć żę sprawca takiej katastrofy wywodzacy
się z pasażerów musiałby samodzielnie złapać
za stery jest wręcz NIEMOŻLIWA. Każdy inny przypadek
typu "wpływ na pilota" nie jest dla mnie bezpośrednią
przyczyną.

Tomy M.

Data: 2010-04-27 16:08:19
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 22:35, Tomy M. pisze:
[...]

Oczywiście tu nie ma mowy o jakimś fizycznym wtrącaniu sie do pracy pilotów.  Co takiego podobno miało miejsce w katastrofie "Casy" pod Mirosławcem, - rzekomo  jakiś generał (pod wpływem) nigdy nie pilotujący tego typu samolotów rozkazał pilotowi opuścić miejsce i sam chwycił za stery. Takie wieści krążą wśród wojskowych.

Data: 2010-04-27 16:33:38
Autor: Tomy M.
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr6r56$cgp$1news.onet.pl...

[...]

Hmmm ... jakoś mało wiarygodne (to z CASA), ale o ile
u pilota takie zachowanie byłby teoretycznie możliwe
to u pasażera nie bardzo. Nie jestem pilotem ale
pasażerem byłem na wielu statkach powietrznych
(łącznie ze sterowcem) i nigdy by mi do glowy
nie przyszło aby ja lub ktoś z pasażerów próbował swoich
sił za sterami :-)
 Tak naprawdę w powietrzu wszyscy są dosyć spięci
i nawet twardzielom podczas turbulencji czy burzy
nogi miękną :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-26 16:54:53
Autor: Tomy M.
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr48v9$bkf$1news.onet.pl...

Tyla razy powtarzam - olejmy ten "zachód", i zacznijmy szukać sojuszników i przyjaciół wśród Słowian.

 KGB to nie słowianie ... to KGB.
Rosjanie to poczciwi ludzie, wiekrotnie
tutaj twierdzilem że cenię ich za gościność
, wiedzę itd.

 Ale z KGB bratać się zaczniemy jak przestaną np.
polować na Suworowa za to że prawdę napisał w "Akwarium".
Z tymi ludźmi nie ma mowy o braterstwie, są
do szpiku kości źli, nie stali się nimi w KGB... zostali
wyselekcjonowani w tym kierunku i tam wcieleni.

Tomy m.

Data: 2010-04-26 17:07:36
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 16:54, Tomy M. pisze:
[...]

Jest mowa o braterstwie z kacapami. Weźmy przykład z Białorusi i Łukaszenki - nasze media kreują Mińsk na satelitę Moskwy, a Łukaszenkę na lokaja Putina, a sami widzimy że tak nie jest. Łukaszenko nie uznał wbrew Moskwie Osetii  Płd., a teraz skrytykował rosyjska politykę wobec Kirgistanu.. Powiedz sam czy stać nas na takie zachowanie wobec USA?
Przypominam że na sojuszu z Rosją Białoruś osiąga wiele korzyści (m.in. tani gaz). A my na "sojuszu" z jankesami ponosimy tylko straty..

Data: 2010-04-26 17:16:17
Autor: u2
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 17:07, jadrys pisze:
Przypominam że na sojuszu z Rosją Białoruś osiąga wiele korzyści (m.in.
tani gaz). A my na "sojuszu" z jankesami ponosimy tylko straty.

Na "sojuszu" z ruskimi czekistami też nic nie zyskujemy oprócz pustych
gestów. A Waldek P. już podpisał cyrograf z nimi na wcale nie taki tani
gaz do 2037 roku.

Data: 2010-04-26 22:28:21
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 17:16, u2 pisze:
[...]

Moim zdaniem facet za ten _sabotaż_ powinien trafić pod trybunał stanu..

Data: 2010-04-26 22:36:06
Autor: u2
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 22:28, jadrys pisze:
[...]

Powinien stracić stanowisko i otrzymać zakaz pełnienia politycznych
stanowisk. A jego majątek zarządzany przez jego matkę powinien być
zwrócony do skarbu państwa wraz z odsetkami.

Data: 2010-04-27 16:07:04
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 22:36, u2 pisze:

Powinien stracić stanowisko i otrzymać zakaz pełnienia politycznych
stanowisk. A jego majątek zarządzany przez jego matkę powinien być
zwrócony do skarbu państwa wraz z odsetkami.

Otóż to. Całkowicie się z tym zgadzam.

Data: 2010-04-26 17:16:34
Autor: Tomy M.
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4a8k$flk$1news.onet.pl...

[...]

  Zgadzam się, nagonka na Łukaszenkę nic nie rozwiązuje.
Trzeba go powoli cywilizować, tam na Białorusi nie
ma nawet woli ze strony społeczeństwa aby coś zmieniać.
Polskie media fałszuja obraz Białorusi i jej mieszkańców.
Wcale nie ma tam takiej biedy o jakiej słyszymy.
Zastanówmy się, czy gdyby w Polsce była nadal Komuna
to nie mielibyśmy Internetu, komputerów itp.?
Mielibyśmy bo są to zdobycze cywilizacji technicznej,
a nie ustrojów i systemów społecznych.
 O polityce względem USA, uległości naszych polityków
"od lewa do prawa" można książkę napisać ... chcę wierzyć
że nie wiem wszystkiego i dlatego źle to oceniam.
Polska powinna być  większym stopniu niezależną, czasem
warto zrobić coś na przekór (uznanie/nieuznanie jakiegoś
Państwa czy wydarzenia) tylko po to aby to okazać.
Polscy politycy powinni poznać lepiej zasady blefu,
i ogólnie brać nauki z socjotechniki bo są mocno
ubodzy w wykształcenie w tym kierunku.
Te zagrywki polityczne któe widzę są na poziomie
dzieciaków w przedszkolu: "Wcale nie chcę tej łopatki..."
"Twoja mama jest brzydka..." ... większość z nich
"od lewa do prawa" gdy otwiera gębę to robi z siebie błaznów.
  Dziennikarstwo, prawdziwe też zeszło do podziemia/na blogi
Czytaliście np. coś ostatnio Marii Wiernikowskiej? Pewnie
nadal prowadzi knajpę ... Chyba tylko tacy publicyści jak
Kararyna teraz sie liczą.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 22:26:01
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 17:16, Tomy M. pisze:
[...]

Tak namieszałeś że sam nie wiem - czyja polityka ci się bardziej podoba - nasza i sojusz z "zachodem" czy Białorusi i jej sojusz z Rosją?

Data: 2010-04-26 22:39:14
Autor: Tomy M.
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4t5t$dpb$3news.onet.pl...

Tak namieszałeś że sam nie wiem - czyja polityka ci się bardziej podoba - nasza i sojusz z "zachodem" czy Białorusi i jej sojusz z Rosją?

 POLSKA POLITYKA i POLSKA RACJA STANU, nei możemy
jasno opowiadać sie za nimikim i przeciwko komuś.
Powinniśmy wytrawnie rozgrywać politykę i zbroić
armię. Polska zawsze miała dwa problemy, sprzedajnych
polityków i słabą armię.
 Na souszach z byłomi Państwami bloku wschodniego
LITWĄ, ŁOTWĄ, ESTONIĄ, GRUZJĄ, WĘGRAMI, a nawet UKRAINĄ
i w przyszłości BIAŁORUSIĄ zawsze jednak wyjdziemy lepiej
niż na sojuszu z UE i USA. Kulturowo jesteśmy bardzo
odmienni od "zachodu" naprawdę baaaarodzo odmienni.

Tomy M.

Data: 2010-04-26 23:25:35
Autor: Tomy M.
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bd5f9f3$0$2602$65785112news.neostrada.pl...

[...]

 Sory za literówki, po prostu sidl mi łokieć.
Fachowo to się nazywa chyba łokieć golfisty (no nie!)
Ale to nie od golfa :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-27 16:06:41
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 22:39, Tomy M. pisze:
[...]

Też tak myślę. Dla  "zachodu" zawsze będziemy tylko mięsem armatnim,  nigdy nas nie będą traktować poważnie. To skandal żeby o losach Polski jankes rozmawiał z kacapem..

Data: 2010-04-27 08:15:13
Autor: cirrus
Kręć, kręć Kataryno.
[...]

Ma racje, nikt nie kręci tak jak Kataryna.

--
stevep

Data: 2010-04-26 19:18:02
Autor: cirrus
Kręć, kręć Kataryno.
[...]

To sobie szukaj.

--
stevep

Data: 2010-04-26 22:28:59
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 19:18, cirrus pisze:
[...]

A ty sobie Stefan zostań jako chłopiec na posyłki dla USA, albo tania siła robocza dla kapitalistów.

Data: 2010-04-27 08:16:34
Autor: cirrus
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4t64$dpb$5news.onet.pl...
[...]

Ty za to zawieś na szyji tabliczkę "wielbiciel morderców typu Che".

--
stevep

Data: 2010-04-27 16:05:08
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-27 08:16, cirrus pisze:
[...]

Chyba - wielbiciel bojowników o wolność i sprawiedliwość chciałeś powiedzieć?

Data: 2010-04-26 16:29:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kręć, kręć Kataryno.

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Akurat po tej katastrofie, to tylko ktoś mijający się ze zdrowym
rozsądkiem o lata świetlne  mógłby zarzucić kacapom niewłaściwe

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Gdzie nagrania rozmow pilotow w kokpicie, kurewko malorolna?

   AR

Data: 2010-04-26 16:45:39
Autor: jadrys
Kręć, kręć Kataryno.
W dniu 2010-04-26 16:29, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

    Gdzie nagrania rozmow pilotow w kokpicie, kurewko malorolna?

    AR

Z spamującymi durniami nie rozmawiam.

Data: 2010-04-26 16:20:36
Autor: u2
Kręć, kręć Kataryno.
[...]

Dzisiaj słyszałem w trójce, że tylko prawica szuka wroga w całej tej
katastrofie. Dziwne, że liberaści już znaleźli winnych czyli pilota, w
domyśle Prezydenta.

Data: 2010-04-26 16:23:37
Autor: Piotr
Kręć, kręć Kataryno.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bd5a136$0$2598$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nikt z "liberastów" nie jest zainteresowany znalezieniem innego winnego, poza prezydentem.
Tusk przedewszystkim, bo to on motal w tej sprawie tak, żeby ruskie wyszły w Katyniu na swoje.
Piotr

Data: 2010-04-26 16:31:12
Autor: Panslavista
Kręć, kręć Kataryno.

Naoglądałeś sie filmów z Holyłudzia i twierdzisz, że jezykiem pilotów jest język angielski. Ten język wchodzi dopiero do użycia i to na obszarach zblizonych do tej kultury. Powszechnie zaś używany jest język francuski.

Data: 2010-04-26 17:49:39
Autor: cytryna
Kręć, kręć Kataryno.
[...]

Cyrkus zabije cię jad nienawiści zmieszany z wrodzoną głupotą.

Data: 2010-04-26 17:57:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kręć, kręć Kataryno.

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> http://tiny.pl/hgblr
>
> -- > stevep

Cyrkus zabije cię jad nienawiści zmieszany z wrodzoną głupotą.

    Nieladnie tak myslec, cytrynko.

    A. Rem

Data: 2010-04-26 19:17:03
Autor: cirrus
Kręć, kręć Kataryno.
Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr43gj$hhb$2speranza.aioe.org...
cirrus wrote:
# Kataryna popełniła wpis, w którym zarzuca Rosjanom paskudne zachowanie
Dlaczego dalej szczekasz kretynie ?

Spierdalaqj małpo nieczłekokształtna.

--
stevep

Data: 2010-04-27 16:08:56
Autor: Ikselka
Kręć, kręć Kataryno.
Dnia Mon, 26 Apr 2010 15:10:31 +0200, cirrus napisał(a):

Rosjan, którzy z WŁASNEJ inicjatywy poczekali z otwarciem czarnych skrzynek i z WŁASNEJ inicjatywy dopuścili polskich śledczych do czynności wyjaśniających.

Kpisz, czy o drogę pytasz?

Kręć, kręć Kataryno.