Krecenie liczników - chce być uczciwy :)

Data: 2017-11-25 00:01:01
Autor: Budzik
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
W ducato po 400kkm zatrzymuje sie licznik
Nie wyobrazam sobie jezdzic bez licznika (w kontekscie obsługi etc) wiec planowałem cofnac licznik bo powoli dobijam do 400.
A teraz to juz nie wiem... ;-)
Jak to zrobić zakładajac ze chce miec dziąłający licznik ale jednoczesnie nie chce być posądzony o probe oszustwa?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2017-11-24 17:43:16
Autor: Zenek Kapelinder
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
samo to ze planowales cofnac licznik robi z Ciebie oszusta. Dlaczego nigdy nie planowalem cofniecia licznika w zadnym samochodzie jaki mialem. Bo pewno nie jestem z urodzenia oszustem.

Data: 2017-11-25 12:01:20
Autor: Budzik
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

samo to ze planowales cofnac licznik robi z Ciebie oszusta. Dlaczego
nigdy nie planowalem cofniecia licznika w zadnym samochodzie jaki
mialem. Bo pewno nie jestem z urodzenia oszustem.
Ok, masz prawo do takiego oceniania chociaz nie mam pojecia skad to twierdzenie i kogo tym czynem miałbym oszukac. Samego siebie?
No chyba ze sadzisz drugiego po sobie i cofniecie licznika od razu kojarzysz z oszustwem co do przebiegu przy ewentualnej sprzedazy?
Ale to w sumei wiecej mowi o tobie niz o mnie...
Powiedz mi w takim razie Zenku, czy jak nie cofne i przy sprzedazy bedzie on pokazywał 400 a bedzie przejechane 800 to bedzie ok?
Czy lepiej cofnac, natomiast przy ewentualnej sprzedazy powiedziec jaki jest realny przebieg?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2017-11-25 16:07:59
Autor: Myjek
Zenek Kapelinder wrote:

 Bo pewno nie jestem z urodzenia oszustem.

natomiast jestem skonczonym debilem co grupy zasmieca

Data: 2017-11-25 03:33:05
Autor: Kris
W dniu sobota, 25 listopada 2017 01:01:04 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
[...]

Do ASO Fiata ciśniesz i prosisz o naprawę/wymianę niedziałającego licznika;)

Data: 2017-11-25 17:01:06
Autor: Budzik
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

[...]

Oczywiście sprobuje. Pytanie czy odesla z kwitkiem, czy zrobia z dobrej woli czy moze w kontekscie obecnej ustawy zrobia zeby nie byc posadzonym o chec oszustwa :))))
W sumie w poniedziałek zadzwonie i zapytam. --
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji
Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach"

Data: 2017-11-25 08:08:54
Autor: cef
W dniu 2017-11-25 o 01:01, Budzik pisze:
W ducato po 400kkm zatrzymuje sie licznik

Taka konstrukcja czy się zepsuł?
Znajdź sobie jakie jest proponowane brzmienie
przepisu, bo na razie, to tylko takie gadanie o dupie Maryni
a potem zmień co chcesz i zrób sobie protokół
  i wpisz do dokumentów auta.

PS
W gierkach medialnych mających na celu
samopromowanie się, to ten rząd jest mistrzem.
Jak z takim wnioskiem wystąpiła rok temu opozycja,
to nikt się medialnie nie zainteresował a teraz
okazało się, że to rząd chce uciąć masowe oszukiwanie
polskich rodzin (jakoś tak usłyszałem)

Data: 2017-11-25 11:49:07
Autor: T.
W dniu 2017-11-25 o 08:08, cef pisze:
[...]

Popatrz jak działa i się promuje opozycja w każdym innym państwie, a przestaniesz się dziwić. Oni zaorują siebie dzień w dzien, więc nie dziwota, że jak w końcu coś sensownego wymyślą, to to się nie przebije. A wystarczyło nie wieszczyć końca świata, nie robić zadym i normalnie pracować dla "ten kraju".
T.

Data: 2017-11-25 13:14:24
Autor: cef
W dniu 2017-11-25 o 11:49, T. pisze:

[...]

Ta sytuacja mnie akurat nie dziwi ale to już NTG

A wystarczyło nie wieszczyć końca świata, nie robić zadym i normalnie pracować dla "ten kraju".

Co niewiele by zmieniło, ale to już NTG

Data: 2017-11-25 12:01:20
Autor: Budzik
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
Użytkownik cef cezfar@interia.pl ...

Taka konstrukcja czy się zepsuł?

Ponoc dokładnie tak to jest zaprojektowane.

Znajdź sobie jakie jest proponowane brzmienie
przepisu, bo na razie, to tylko takie gadanie o dupie Maryni
a potem zmień co chcesz i zrób sobie protokół
  i wpisz do dokumentów auta.

Na razie to bardziej pytam zeby pokazac problem z tym cofaniem.
Ja bym dokładnie tak zrobił, zwłaszcza ze staram sie spisywac sobie historie samochodu z wszelkimi naprawami włacznie.
Oczywiście do wgladu dla ewentualnego kupujacego, pewnie dlatego jak juz mi sie czasami zdarzyło sprzedawac auto to zawsze duzo ponizej ceny rynkowej.
Co do oszustów cofajac liczniki i sprzedajacy auta z zyskiem to moje zdanie musiałby byc zbudowane ze słów zdecydowanie niecenzuralnych.

:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2017-11-25 09:06:40
Autor: z
[...]

Zatrzymuje się czy zaczyna liczyć od nowa?

Data: 2017-11-25 12:01:20
Autor: Budzik
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Podobno sie zatrzymuje.
Gdyby liczył od zera to by nie było problemu az takiego chociaz ogólnie takie zaprojektowanie licznika w autach które po milionie km robią to coś dziwnego.

http://fiatklubpolska.pl/ducato-iii-459/fiat-ducato-2008-2-3-licznik-
przebytych-kilometrow-23233/

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2017-11-25 22:21:32
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Podobno sie zatrzymuje.
Gdyby liczył od zera to by nie było problemu az takiego chociaz
ogólnie takie zaprojektowanie licznika w autach które po milionie
km robią to coś dziwnego.

Zawsze się zastanawiałem czy programiści to debile czy ich pracodawcy.

Dziś widziałem telefon "Wykryto kartę pamięci SD. Od teraz zdjecia będą zapisywane na niej. Zdjecia seryjne nadal w pamięci urządzenia"

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-11-26 08:01:02
Autor: Budzik
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

Dziś widziałem telefon "Wykryto kartę pamięci SD. Od teraz zdjecia
będą zapisywane na niej. Zdjecia seryjne nadal w pamięci urządzenia"

Zapewne ze wzgledu na ograniczenia w predkosci pamieci zewnetrznej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2017-11-26 09:26:23
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

[...]

No tego to już nie można napisać. Albo napisać kup szybszą kartę.

Data: 2017-11-26 12:00:06
Autor: Budzik
[...]

Co do zasady to ja sie zgadzam - mnie tez takie rzeczy irytuja.

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2017-11-25 22:14:48
Autor: PiteR
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:

Cokoliwiek planujesz - musisz to zrobić szybko, nim wejdą zmiany w
prawie ;)

Bo jak wejdą, to równie dobrze może się okazać że nie istnieje
legalna możliwość dalszej eksploatacji tego samochodu i koniec..

i stanowi on zagrożenie ruchu, nie przejdzie przeglądu i trzeba zezłomować :)

Data: 2017-11-26 13:24:02
Autor: m4rkiz
On 2017-11-25 01:01, Budzik wrote:
W ducato po 400kkm zatrzymuje sie licznik
Nie wyobrazam sobie jezdzic bez licznika (w kontekscie obsługi etc) wiec
planowałem cofnac licznik bo powoli dobijam do 400.
A teraz to juz nie wiem... ;-)

jeszcze nie jest karalne

jak dawno temu kupowalem e39 ktore mialo w kazdym podzespole inny przebieg (od 171 do 273 kkm) to wyzerowalem wszystko i tyle

Jak to zrobić zakładajac ze chce miec dziąłający licznik ale jednoczesnie
nie chce być posądzony o probe oszustwa?

jak dlugo przy sprzedazy poinformujesz ze auto ma tyle ile na zegarach +400 kkm to niezbyt widze na jakiej podstawie ktos mialby o cokolwiek posadzac

nawet z punktu widzenia kupujacego lepiej wiedziec ze jest x+400 niz "stanelo na 400 i od tego czasu stoi a bylo to panie pare lat temu" ;)

Data: 2017-11-26 13:01:14
Autor: Budzik
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
Użytkownik m4rkiz m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com ...

[...]

Jak przepis bedzie mowił ze nie wolno cofac to nie wolno cofac i co wtedy...
Jezeli przepis bedzie mowił, ze nie wolno oszukiwac przy sprzedazy fałszywie informujac o przebiegu to bedzie inna inszosc.
Tyle ze to pewnie mozna wywnioskowac juz z obecnych przepisów, tyle ze to jeden z tych przepisów ktory wsyzscy uwazaja za nieistniejacy łącznie z aparatem panstwa bo to sie trzeba nameczyc zeby cos udowodnic, nie to co rowerzyste po piwku zhaltowac na jakiejs bocznej drodze.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2017-11-26 22:03:04
Autor: m4rkiz
On 2017-11-26 14:01, Budzik wrote:
Jak przepis bedzie mowił ze nie wolno cofac to nie wolno cofac i co
wtedy...

nalezy - dopisac markerem jedynke przed licznikiem, nastepnie wyzerowac :D

Data: 2017-11-26 21:47:52
Autor: Budzik
[...]

To tez bedzie oszustwo bo bedzie sztucznie zawyzona wartosc.
Przypominam - 400 tysiecy a nie 999999

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2017-11-26 13:25:40
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Sun, 26 Nov 2017 08:01:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

No wałsnie o to mi chodzi bo juz powoli nie moge spac przez ta sprawe ;-D

Mając takie auto, nosiłbym przy sobie szczoteczkę do zębów ;)

Data: 2017-11-26 13:01:15
Autor: Budzik
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
Użytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ...

:))))
I tak własnie zrobie!

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Krecenie liczników - chce być uczciwy :)