Krecenie liczników - chce być uczciwy :)

Data: 2017-11-26 13:25:40
Autor: Tomasz Pyra
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
Dnia Sun, 26 Nov 2017 08:01:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Jak to zrobić zakładajac ze chce miec dziąłający licznik ale
jednoczesnie nie chce być posądzony o probe oszustwa?

Cokoliwiek planujesz - musisz to zrobić szybko, nim wejdą zmiany w
prawie ;)

:)
No wałsnie o to mi chodzi bo juz powoli nie moge spac przez ta sprawe ;-D

Mając takie auto, nosiłbym przy sobie szczoteczkę do zębów ;)

Data: 2017-11-26 13:01:15
Autor: Budzik
Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
Użytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ...

:))))
I tak własnie zrobie!

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Krecenie liczników - chce być uczciwy :)