Kręcenie lodów - szczepionka przeciw wirusowi HPV

Data: 2009-03-18 20:40:32
Autor: Slawek SWP
Kręcenie lodów - szczepionka przeciw wirusowi HPV
Rząd zrezygnował ze szczepień zapobiegających rakowi szyjki macicy. Jest nawet uzasadnienie! Szczepionka nie powoduje wyleczenia z raka a tylko u 70% kobiet obniża ryzyko wystąpienia raka.

--
Sławek SWPbegin:vcard
fn;quoted-printable:S=C5=82awek SWP

Data: 2009-03-18 14:08:19
Autor: J-23
On 18 Mar, 20:40, Slawek SWP <damspietrasiew...@wp.pl> wrote:
[...]

 damspietrasiewicz.vcf
< 1KWyświetlPobierz

Leczenie tych kobiet, ktore zachoruja na raka szyjki macicy kosztuje
budzet znacznie wiecej niz szczepienia.

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-03-18 14:20:14
Autor: mrdevilyn
On 18 Mar, 22:08, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Leczenie tych kobiet, ktore zachoruja na raka szyjki macicy kosztuje
budzet znacznie wiecej niz szczepienia.

Badania naukowe dowiodły, że szczepionka chroni przed rakiem jedynie w
tym przypadku gdy została zakupiona z budżetu państwa. Gdy dziewczyna
zaszczepi sie prywatnie, za swoje wlasne pieniądze szczepionka ponoc
całkowicie traci swoja skuteczność.
Chyba dopiero po raz drugi na tej grupie bronię pełoskiego rządu. Btw
ponoć szczepić można tylko dziewice, u tych kobiet które juz zdążyły
dać dupy istnieje ryzyko że są brodawczakiem zakazone, a wtedy
szczepionka nie tylko nie ochroni przed nowotworem ale wręcz go może
wywołać.
J-23

Data: 2009-03-19 10:01:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kręcenie lodów - szczepionka przeciw wirusowi HPV
środa, 18 marca 2009 22:20. carbon entity 'mrdevilyn@gmail.com'
<mrdevilyn@gmail.com> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Czyli szczepić należy chyba w wieku 10 lat, jeszcze przed menarche -- -
znając jebliwość polskich małych dziewczynek, kiedy to 13-latka już chce
rodzić dzieci. Karanie pedofilów, choć jestem za, niewiele pomoże, bo
latawiec i tak zrobi to, tym razem z rówieśnikiem. Mówimy o Anglii, a
tymczasem być dziewicą w gimnazjum według przeciętnych _polskich_
nastolatków to już obciach. O tempora, o mores!

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-03-20 10:57:08
Autor: J-23
On 18 Mar, 22:20, mrdevi...@gmail.com wrote:
> [...]

wywołać.
J-23

"u tych kobiet które juz zdążyły dać dupy"

Aha, to Ty jestes prawiczek!
Uwazaj masturbacja niszczy szare komorki.

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-03-20 11:15:51
Autor: mrdevilyn
On 20 Mar, 18:57, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Aha, to Ty jestes prawiczek!
Uwazaj masturbacja niszczy szare komorki.

Wnioskując po żelaznej logice powyższego wywodu mozesz walić konia bez
obaw, nie posiadasz niczego co mogłoby w ten sposób ulec zniszczeniu.
J-23

Data: 2009-03-20 12:38:40
Autor: J-23
On 20 Mar, 19:15, mrdevi...@gmail.com wrote:
> [...]

Wnioskując po żelaznej logice powyższego wywodu mozesz walić konia bez
obaw, nie posiadasz niczego co mogłoby w ten sposób ulec zniszczeniu.

Koles Tobie zostalo, sadzac po tej logice, co mowisz - walenie... ale,
zkutym lbem o sciane.
Co zrobic? Maly fiutek, duzy smutek

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-03-20 13:16:16
Autor: mrdevilyn
Kręcenie lodów - szczepionka przeciw wirusowi HPV
On 20 Mar, 20:38, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

Koles
Kolesi poszukaj sobie w okolicznym śmietniku, gnoju.
J-23

Data: 2009-03-21 00:51:20
Autor: J-23
On 20 Mar, 21:16, mrdevi...@gmail.com wrote:
On 20 Mar, 20:38, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

> Koles

Kolesi poszukaj sobie w okolicznym śmietniku, gnoju.
J-23

Onanisto, sperma odbiera Ci rozum. Facet, ktory ma dostep do kobiet,
nie czuje do nich nienawisci, i nie uzywa wulgarnych okreslen dot.
kobiecosci i zycia plciowego czlowieka. Sciskaj te swoja kuske przy
uzyciu jpeg, bo tylko to Ci pozostalo, cienki fiucie.

J-23 Flegiel von Trop

Data: 2009-03-19 06:52:20
Autor: Mignon
Kręcenie lodów - szczepionka przeciw wirusowi HPV
On Wed, 18 Mar 2009 20:40:32 +0100, Slawek SWP
<damspietrasiewicz@wp.pl> wrote:

Rząd zrezygnował ze szczepień zapobiegających rakowi szyjki macicy. Jest nawet uzasadnienie! Szczepionka nie powoduje wyleczenia z raka a tylko u 70% kobiet obniża ryzyko wystąpienia raka.

 tylko sie nie posikaj ze szczescia. nie masz zielonego pojecia
 o czym piszesz.szczepionka jest skuteczna u mlodych kobiet ktore
 jeszcze nie wspolzyly. w innej sytuacji to tylko panaceum. inna
 sprawa jest doplacanie do lekow. moim zdaniem to nic innego jak
 czysty komunizm. pod pozorem "czynienia dobra" ukrywa sie prawdziwe
 problemy sluzby zdrowia.  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Kręcenie lodów - szczepionka przeciw wirusowi HPV