Kredi Arikol frontem do klienta /Furora MC/

Data: 2011-08-26 17:52:36
Autor: Aicha
Kredi Arikol frontem do klienta /Furora MC/
Podwyższone oprocentowanie planów ratalnych i podwyższona opłata roczna to wg banku "dodatkowe korzy¶ci i atrakcyjna taryfa cenowa" dla wkrótce już byłych użytkowników kart Furora:

http://www.lukasbank.pl/upload/list-rebranding-karty-mcf-2077.pdf

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Data: 2011-08-26 18:29:34
Autor: Aicha
Kredi Arikol frontem do klienta /Furora MC/
W dniu 2011-08-26 17:52, Aicha pisze:

Agrikol, oczywi¶cie. To przez upał - najpierw wysłałam na zł± grupę, teraz to... :)

Data: 2011-08-26 22:11:42
Autor: Piona
[...]

Polityka CA jest taka, żeby pozbyć się jak najszybciej drobnych klientów a pozostawić tych najlepszych z grubszym portfelem. CA nie chce być kojarzona z Lukasem-bankiem dla ciułaczy i kredytów ratalnych. Ratalkę zostawia w Lukasie (który będzie jaki¶ czas działał oddzielnie poprzez tylko kredyty).
Nie wiem tylko czy taka terapia szokowa raczej nie pozbawi go dużej czę¶ci klientów niż przyci±gnie tych "bogatszych".
piona

Data: 2011-08-26 23:56:23
Autor: Ra
W dniu 2011-08-26 22:11, Piona pisze:
[...]

no wła¶nie, eurobank po przejęciu miał też zmienić strategię i postawić na zamożnych klientów ale nie zauważyłem jeszcze żadnych zmian

Data: 2011-08-27 09:26:52
Autor:
> [...]

no wła¶nie, eurobank po przejęciu miał też zmienić strategię i postawić na zamożnych klientów ale nie zauważyłem jeszcze żadnych zmian

Widać strategia rodem z Francji, ale na naszym gruncie, gdzie społeczeństwo
biedniutkie, bzdurna. A u nas trzeba wzorować się na Czarneckim. ;-) Francuzi
widać niedouczeni i nie wiedz±, że grubszych portfeli u nas mało, a ci, którzy
się dorobili, nie dadz± się wydymać francuskim bankom. --

Data: 2011-08-27 11:33:20
Autor: MarekZ
Kredi Arikol frontem do klienta /Furora MC/
Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j3ad8s$rk0$1@inews.gazeta.pl...

[...]

jak widać przykład HSBC, który nieĽle w Polsce dostał po dupie, niczego innych nie nauczył. Ich problem.

Data: 2011-08-27 11:34:21
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 11-08-27 11:26, assembea.WYTNIJ@gazeta.pl wrote:

Polityka CA jest taka, żeby pozbyć się jak najszybciej drobnych klientów
a pozostawić tych najlepszych z grubszym portfelem.
Nie wiem tylko czy taka terapia szokowa raczej nie pozbawi go duĹĽej
części klientów niż przyciągnie tych "bogatszych".
no właśnie, eurobank po przejęciu miał też zmienić strategię i postawić
na zamożnych klientów ale nie zauważyłem jeszcze żadnych zmian

Widać strategia rodem z Francji, ale na naszym gruncie, gdzie społeczeństwo
biedniutkie, bzdurna. A u nas trzeba wzorować się na Czarneckim. ;-) Francuzi
widać niedouczeni i nie wiedzą, że grubszych portfeli u nas mało, a ci, którzy
się dorobili, nie dadzą się wydymać francuskim bankom.

A ktos wie co z Tesco KK?
Mam teraz daleko do Tesco wiec jej prawie nie uzywam i chetnie bym zamknal...

--
Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

Kredi Arikol frontem do klienta /Furora MC/