Kredy dla osoby prowadzacej DG

Data: 2012-07-28 09:01:19
Autor: kaktus
Kredy dla osoby prowadzacej DG
Witam. Jaki Bank daje obecnie kredyt dla osoby uzyskujacej dochody ( ok 5 k ) z DG. DG prowadzona 6 miesiecy.
Interesuje mnie 40 k z czego 20k mialo by pojsc na spate 3 innych kredytow ratalnych. BIK czysty, zadnych spoznien w splatach. Kredyt na dowolony cel.

Data: 2012-07-28 18:15:25
Autor: DanW
W dniu 2012-07-28 09:01, kaktus pisze:
[...]

6 m-cy to mogą Ci zrobić konsolidację w BPH jako osobie fizycznej prowadzącej działalność.
Pozdrawiam Dan

Data: 2012-07-28 22:58:41
Autor: RobertS
[...]

Idea Bank