Kredyt 3000-4000zł

Data: 2009-04-04 16:39:02
Autor: Rafał Jeżak
Kredyt 3000-4000zł
Witam,

Gdzie teraz najlepiej wziąć taki kredyt? Bardziej bym się skłaniał ku
4000zł, ale jak nie dostanę to 3000zł wystarczy.
Wolałbym wziąć coś co ma oddział w moim mieście a z tego co wiem jest
tam : WBK, PKO, BGŻ, Eurobank, Getinbank, Kredytbank

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdrowienia,
--
Rafał Jeżak
rjezak.(at).gmail.(dot).com

Data: 2009-04-05 13:14:21
Autor: Darek
Kredyt 3000-4000zł

[...]

Jesli masz jakies wlasne konto od pewnego czasu z regularnymi wplatami, to
wedlug mnie dobrym rozwiazaniem jest debet lub kredyt odnawialny na tym koncie. --

Data: 2009-04-05 14:11:28
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt 3000-4000zł
Pozyczyć od kolegi?

[...]