Kredyt Bank - błąd księgowania z bankomatów

Data: 2009-05-07 18:21:50
Autor: glang
Kredyt Bank - błąd księgowania z bankomatów
właśnie potwierdziłem info w banku
wczorajsze i dzisiajsze transakcje w bankomatach mogą być księgowane podwójnie :)
jak miło jak się umówiłem z klientem pod bankomatem po kasę a tu zonk :))
na szczęście to nie jedyne konto :)
pzd
GL

Data: 2009-05-07 18:51:35
Autor: sumi

Użytkownik "glang"  napisał w wiadomości
[...]

sprawdziłem historię u siebie ... i co?
na stacji benzynowej płaciłem kartą 05.05
a dzisiaj księgowana dwa razy

--
Pozdrawiam - Mirek
www.kredytbankowy.com

Data: 2009-05-07 19:04:25
Autor: sumi

Użytkownik "sumi"  napisał w wiadomości

sprawdziłem historię u siebie ... i co?
na stacji benzynowej płaciłem kartą 05.05
a dzisiaj księgowana dwa razy

po rozmowie z teleKB
informatycy juz pracują i dzisiaj jeszcze powinno być zwrócone
zobaczymy

--
Pozdrawiam - Mirek
www.kredytbankowy.com