Kredyt Bank kolejny raz w tym miesiącu leży

Data: 2009-03-22 11:47:21
Autor: cristall
Kredyt Bank kolejny raz w tym miesiącu leży

Chyba najbardziej fatalny bank jeżeli chodzi o kanały elektroniczne na początku miesiąca pad Videotela dziś totalna wysypa kb24.pl
czas zamknąć konto w takiej prowizorce.

Data: 2009-03-22 21:18:50
Autor: Adam Sito
Kredyt Bank kolejny raz w tym miesiącu leży
czas zamknąć konto w takiej prowizorce.

Też zrobiłem to kilka miesięcy temu. Przykro patrzeć jak mój pierwszy bank z nowoczesnego 10 lat temu, staje się coraz bardziej zbliżony do SKOK-ów i to tych przyparafialnych, bo niektóre skoki mają lepszą ofertę od tego "banku"...

Pytanie tylko, co się stało przez te 10 lat, że bank tak podupadł?

AS

Kredyt Bank kolejny raz w tym miesiącu leży