Kredyt Bank - nowy TOiP

Data: 2009-07-09 18:35:40
Autor: sumi
Kredyt Bank - nowy TOiP
No i KB powiadomił o dodatkowych opłatach od 1 sierpnia
cytuję :-)

"...Wpłata gotówkowa realizowana w kasie Banku na rachunek Ekstrakonto/ Konto Osobiste:

a/ dwie pierwsze wpłaty na w/w rachunki - 0 zł

b/ począwszy od 3-ej wpłaty w danym miesiącu na w/w rachunki - 0,2% min 7 zł

Sprawdzenie salda rachunku Ekstrakonto/ Konto Osobiste w bankomacie kartą debetową Visa Kontakt / Maestro Kontakt / Visa Electron/ Visa Electron Kontakt/ Visa Electron Student / Visa Electron Junior  - 0,50 zł

Wydruk krótkiej historii rachunku Ekstrakonto/ Konto Osobiste w bankomacie kartą debetową Visa Kontakt / Maestro Kontakt / Visa Electron / Visa Electron Kontakt / Visa Electron Student / Visa Electron Junior  - 0,99 zł

Realizacja pojedynczego przelewu u pracownika w placówce Banku z rachunku Ekstrakonto/ Konto Osobiste na rachunki prowadzone w Kredyt Banku*   - 5,95 zł

* opłata nie dotyczy przelewów na rachunki:

 - lokat terminowych, kont oszczędnościowych, spłaty kredytów,

 - funduszy inwestycyjnych dystrybuowanych przez KB "

--
Pozdrawiam - Mirek
www.kredytbankowy.com

Data: 2009-07-10 14:55:11
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP
tylko kretyn (lub ktos z musu) ma otwartego rora w kredyt banku, jak mi mama powiedziala ile za niego placi
miesiecznie to az mi sie z zalu plakac chcialo. Czyste frajerstwo.

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-07-10 15:24:27
Autor: ffiona
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał

tylko kretyn (lub ktos z musu) ma otwartego rora w kredyt banku, jak mi mama powiedziala ile za niego placi
miesiecznie to az mi sie z zalu plakac chcialo. Czyste frajerstwo.

A mama kretynka, z musu czy frajerka? Ja znam ludzi, których nie interesują takie "grosze", jak opłata za konto w KB i wcale nie są kretynami.
Pozdr.
A.

Data: 2009-07-10 16:04:00
Autor: Krzysztof Halasa
Kredyt Bank - nowy TOiP
"ffiona" <ffiona@poczta.onet.pl> writes:

A mama kretynka, z musu czy frajerka? Ja znam ludzi, których nie
interesują takie "grosze", jak opłata za konto w KB i wcale nie są
kretynami.

To powinna byc kwestia zasad. Klient ma placic za to, ze pozycza bankowi
swoje pieniadze? Z czego ich czesc w ogole nie jest oprocentowana, albo
odsetki sa nizsze od oplaty (na rachunku biezacym)?

To jest przesada.

Rozumiem oplaty za uslugi albo gdy ktos sam pozycza od banku, ale oplata
za to, ze bank wie ile pozyczyl od klienta?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-10 16:04:58
Autor: jack
Kredyt Bank - nowy TOiP

A mama kretynka, z musu czy frajerka? Ja znam ludzi, których nie interesują takie "grosze", jak opłata za konto w KB i wcale nie są kretynami.
Pozdr.
A.

to widze, ze ty z bogatymi sie zadajesz

Data: 2009-07-10 20:50:25
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "jack" <nospam@spam.pl> napisał w wiadomości news:1ehx7dzyu0joy.19gvnty0k7lij$.dlg40tude.net...

[...]

dokladnie, w eurobanku to bym zrozumial.
W KB nawet zwolenienia (chyba) nie ma.

Data: 2009-07-10 20:50:00
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "ffiona" <ffiona@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h37fgc$dba$1news.onet.pl...

[...]

czytaj ze zrozumieniem ciołku, tylko kretyn lub zmusu, mama ma linie (zadluzona) na 10 tys i jak splaci to juz ja sie postaram
by zamknela ten rachunek, bo placic takie pieniadze za nic w zamian to rozboj i bezczelnosc (ze strony banku) przy uwzglednieniu tego co oferuja
inni.

Ja znam ludzi, których nie interesują takie "grosze", jak opłata za konto w KB i wcale nie są kretynami.

gratuluje znajomych

Data: 2009-07-10 22:49:16
Autor: ffiona
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h382h5$4bc$1inews.gazeta.pl...

[...]

No czyli z musu, przecież nie pominęłam tej opcji.
Pozdr.
ciołek

Data: 2009-07-11 10:23:36
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "ffiona" <ffiona@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h389jd$jp7$1news.onet.pl...

[...]

a to przepraszam przeczytalem pokretnie (kretynka z musu) :)

Data: 2009-07-11 02:05:53
Autor: ffiona
Kredyt Bank - nowy TOiP

[...]

Rozumiem, że Ci łyso, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
Pozdr.
ciołek

Data: 2009-07-11 10:25:36
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP
Rozumiem, że Ci łyso, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem?

nie łyso, bo akurat potrafie sie przyznac do takich rzeczy co nie zmienia faktu
ze z KB korzystaja (z rora) kretyni.
Nie dosc ze płatny (i to dosc sporo) to nieoprocentowany i platne przelewy,
przez net ni emozna wydrukowac potwierdzenia przelewu i historia jak juz tu wspominano jest w pol roku
wstecz.

Czyli jak napisał jack, placisz za to ze pozyczasz bankowi kase i nic w zamian nie dostajesz.

Data: 2009-07-12 14:03:47
Autor: Gniewko
Kredyt Bank - nowy TOiP
W dniu 2009-07-10 14:55, *wspolna-flaszka.pl* napisał(a) co następuje:

tylko kretyn (lub ktos z musu) ma otwartego rora w kredyt banku, jak mi mama powiedziala ile za niego placi
miesiecznie to az mi sie z zalu plakac chcialo. Czyste frajerstwo.

Mam tam Ekstrakonto VIP za 12,99 miesięcznie w programie "Razem" (standardowo 15,99). Dwie karty do bankomatu gratis. Grubo ponad cztery tysiące bankomatów w kraju gratis. Dostęp do konta przez internet gratis, przelewy i inne operacje robione przez internet gratis. Historia rachunku do pół roku wstecz w zupełności mi wystarcza, bo na bieżąco zapisuję sobie na dysku potwierdzenia operacji, które wykonuję w necie. Do tego dochodzi ubezpieczenie NNW na 20k gratis przez cały okres posiadania rachunku i całkiem niezły pakiet Assistance z którego już też miałem okazję skorzystać gdy w weekend rozwalił mi się zamek w drzwiach. W placówce banku nie bywam praktycznie wcale bo tego nie potrzebuję, więc najnowsze podwyżki raczej mało mnie dotkną. Jeśli to wszystko kosztuje mnie 12,99 na miesiąc to nie uważam się za kretyna. Proponuję dobrze zapoznać się z ofertą banku i dopiero potem ewentualnie oczerniać tych, którym ta oferta odpowiada.
Uprzedzając Twoją kontrargumentację wcale nie uważam że jest to najlepsza oferta na rynku. Mnie po prostu satysfakcjonuje.

--
*Gniewomir*
Uważaj aby twój język nie obciął Ci głowy - przysłowie arabskie

Data: 2009-07-12 14:11:31
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP
Mam tam Ekstrakonto VIP za 12,99 miesięcznie w programie "Razem" (standardowo 15,99). Dwie karty do bankomatu gratis. Grubo ponad cztery tysiące bankomatów w kraju gratis.

WOW

Dostęp do konta przez internet gratis,

WOW

przelewy i inne operacje robione przez internet gratis.

WOW (tyle ze te gratis nie dotyczy wszystkich typow kont)

Historia rachunku do pół roku wstecz w zupełności mi wystarcza, bo na bieżąco zapisuję sobie na dysku potwierdzenia operacji, które wykonuję w necie.

WOW
przy takim podejsciu w ogole nie musi byc historii bo mozesz codziennie zapisywac

[...]

pochwal sie jeszcze wysokoscia oprocentowania i policz ile dokladnie na tym tracisz

Data: 2009-07-12 14:42:19
Autor: Gniewko
Kredyt Bank - nowy TOiP
W dniu 2009-07-12 14:11, *wspolna-flaszka.pl* napisał(a) co następuje:

[...]

Już myślałem że to Twój pies odpisuje swoim *WOW* na mój wpis :-)

[...]

Rachunek bieżący jest do obracania pieniędzmi a nie do zarabiania. Ja zarabiam na kontraktach terminowych a nie podniecam się 6 procentowymi lokatami czy KO bez podatku belki.

--
*Gniewomir*
Wierzę mocno że nauka i pokój w końcu osiągną tryumf nad ciemnotą i wojną, że narody porozumieją się nie dla niszczenia dzikiego, bezmyślnego, lecz dla budowania i pożytku - Ludwik Pasteur

Data: 2009-07-12 15:45:07
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP

Już myślałem że to Twój pies odpisuje swoim *WOW* na mój wpis :-)

niestety nie mam obecnie psa :)
Wymieniasz jako zalety elelmenty ktore sa w standardzie w innych bankach.

Rachunek bieżący jest do obracania pieniędzmi a nie do zarabiania. Ja zarabiam na kontraktach terminowych a nie podniecam się 6 procentowymi lokatami czy KO bez podatku belki.

Jednak chyba lepiej zarobic 5 czy 10 zl i miec darmowe ulsugi o ktorych piszesz (procz nw, ale i to mozna tanio kupic)
niz doplacac do interesu, a przelewy darmowe sa w koncie vip w gore, w nizszych (czyli standardowych !) sa platne!

Data: 2009-07-12 21:36:17
Autor: Mithos
Kredyt Bank - nowy TOiP
wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

A co to za różnica czy się raz na miesiąc zarobi 10 PLN z odsetek czy też się nie zarobi i dodatkowo straci 10-20 PLN na opłatach bankowych ? IMO żadna, bo to co są za pieniądze ? Założę się każdy w jakiś głupi sposób co miesiąc traci znacznie więcej.

Takie rzucanie się o opłaty i walka z nimi ma jedynie sens w imię zasad, bo wymierne korzyści z tego żadne.

--
Mithos

Data: 2009-07-12 21:44:34
Autor: ffiona
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "Mithos"
[...]

O! Dobitnie napisane!
Pozdr.
A.

Data: 2009-07-12 22:06:05
Autor: Kamil Jońca
Kredyt Bank - nowy TOiP
Mithos <fake@adres.pl> writes:

[....]

Takie rzucanie się o opłaty i walka z nimi ma jedynie sens w imię
zasad, bo wymierne korzyści z tego żadne.

IMO nie do końca. Trzeba po prostu patrzeć czy te 10 jest warte
wydania. Jeśli ma to spowodować, że do bankomatu trzeba jechać na drugi
koniec miasta, albo tracić 3 razy więcej czasu na obsługę systemu to
oczywiście się nie opłaci. Ale jeśli można bez problemu i dodatkowego
czasu zmienić lub "dokooptować" inny bank - to po co płacić. Zresztą: czy jesteś jeszcze klientem Multi i dlaczego nie?
KJ

--
kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2009-07-12 23:13:43
Autor: Mithos
Kredyt Bank - nowy TOiP
Kamil Jońca pisze:
Zresztą: czy jesteś jeszcze klientem Multi i dlaczego nie?

Jeszcze jestem.

Likwiduję się niebawem. Poza tym ja pewne rzeczy robię "dla zasady".

--
Mithos

Data: 2009-07-13 14:05:56
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h3de0q$maf$1news.onet.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

własnie w imie zasad, wszystko co wymienil procz nw ma w innych bankach, dodatkowo
ma oprocentowany rachunek,. wychodzi na to ze placi za nw 144 zl rocznie, w zamian ma dostep przez net
gdie nie moze wydrukowac potwoerdzenia przelewu .

Data: 2009-07-14 08:19:59
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt Bank - nowy TOiP
Jak nie moze, skoro moze?
JaC

-- -- -

nie moze wydrukowac potwoerdzenia przelewu .

Data: 2009-07-14 14:00:19
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h3h7te$7oq$1news.wp.pl...
Jak nie moze, skoro moze?
JaC

no to chyba trzeba wczesniej o to bank poprosic (tak jak o dostep do dluzszej historii).

Data: 2009-07-14 16:21:28
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt Bank - nowy TOiP
Lepsze jest to, w środku dnia czyli godz. 16.20:

"Szanowni Państwo,
informujemy, iż w związku z konserwacją systemu bankowego, która jest niemożliwa do zrealizowania w innym terminie, system bankowy jest obecnie niedostępny.
W związku z tym wszystkie dyspozycje składane w serwisie KB24 przyjmowane są jak dla dnia wolnego od pracy, tj. są rejestrowane w serwisie KB24 i oczekują na realizację w systemie bankowym. Termin udostępnienia systemu bankowego i rozpoczęcia realizacji dyspozycji złożonych dyspozycji przewidywany jest na godz. 12.00 w dniu 15 lipca 2009 r.
O wszelkich zmianach terminu udostępnienia systemu poinformujemy Państwa odrębnym komunikatem.
Serdecznie przepraszamy za powstałe utrudnienia."

;-))

Data: 2009-07-14 20:22:40
Autor: MarekZ
Kredyt Bank - nowy TOiP
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h3i48p$m8c$1news.wp.pl...

Czyli:
"coś nam się wyjebało, nie wiemy jeszcze dokładnie co i nie wiemy kiedy będziemy wiedzieć, ale wydaje nam się że jutro koło południa" :-)

Data: 2009-07-14 16:23:56
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt Bank - nowy TOiP
A nie ma opcji:  Przelewy i zlecenia -> Listy przelewów -> przyjęte (wydruk potwierdzenia) -> Szukaj -> Drukuj ??

JaC

-- -- -

no to chyba trzeba wczesniej o to bank poprosic.

Data: 2009-07-15 14:23:03
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h3i48q$m8c$2news.wp.pl...
A nie ma opcji:  Przelewy i zlecenia -> Listy przelewów -> przyjęte (wydruk potwierdzenia) -> Szukaj -> Drukuj ??

wiesz co jezeli jest to jest to debilizm, intuicyjne jak cholera, powinno byc przy danym przelewie.
Oswiec mnie jeszcze po cholere sa obrazki z literami przy tworzeniu przelewu, przed czym to ma zabezpieczac?

Data: 2009-07-15 16:18:50
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt Bank - nowy TOiP
Każdy jeden bank bez wyjątku ma swoje debilizmy, niestety.
JaC

-- -- -

wiesz co jezeli jest to jest to debilizm, intuicyjne jak cholera, powinno byc przy danym przelewie.

Data: 2009-07-15 16:34:01
Autor: wspolna-flaszka.pl
Kredyt Bank - nowy TOiP

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h3kob4$4gr$2news.wp.pl...
Każdy jeden bank bez wyjątku ma swoje debilizmy, niestety.

to fakt, tylko po co za to jeszcze płacic ? :-)

Data: 2009-07-12 22:54:00
Autor: Gniewko
Kredyt Bank - nowy TOiP
W dniu 2009-07-12 15:45, *wspolna-flaszka.pl* napisał(a) co następuje:

[...]

Oczywiście że lepiej zarobić niż stracić dlatego zawsze trochę kasy trzymam na Koncie Oszczędnościowym albo w Funduszu Pieniężnym, który rentownością przebija już niejedną lokatę i KO.

> a przelewy darmowe sa w koncie vip w gore, w
> nizszych (czyli standardowych !) sa platne!

Zrób sobie eksperyment i policz sobie ile średnio kasuje Cię Twój bank na teoretycznie darmowym rachunku ROR przy założeniu że aktywnie z niego korzystasz (przelewy, stałe zlecenia i ich ew. modyfikacje, operacje kartą płatniczą itp.). Ciekawy jestem czy nie wyjdzie Ci koszt około 10-15 złotych miesięcznie. Czy nie warto wtedy zrezygnować ze standardowego rachunku i przerzucić się na takiego VIP'a za 13,00 zł na miesiąc? Dla mnie było warto i nie czuję się z tego powodu kretynem.
EOT.

--
*Gniewomir*
Księżyc częściej niż słońce rodzi sceny gorące.

Kredyt Bank - nowy TOiP