Kredyt Hipoteczny - jaki bank w obecnym okresie?

Data: 2009-10-26 21:11:09
Autor: euro
Kredyt Hipoteczny - jaki bank w obecnym okresie?
robbi napisal:

Ktoś z Was ostatnio przerabiał ten temat i mógłby się podzielić wrażeniami/doświadczeniem?

Czuje ze doswiadczenie masz niewielkie na rynku.
Proponuje wziasc niezaleznego doradce i poprowadzic wniosek.
Doradce proponuje z czyjejs rekomendacji.

Euro

Data: 2009-10-27 14:50:15
Autor: robbi
euro pisze:

Ktoś z Was ostatnio przerabiał ten temat i mógłby się podzielić wrażeniami/doświadczeniem?

Czuje ze doswiadczenie masz niewielkie na rynku.

To źle czujesz.
Co do doradcy - to na co mi rozmowa ze świeżo upieczonym absolwentem który duka to co na kursie się nauczył?

W ofercie banków mam odpowiednie rozeznanie, natomiast chcę się dowiedzieć jak w realiach drugiej połowy 2009r. banki podchodzą do kredytów hipotecznych 100% - najlepiej od osób które o taki kredyt się starały.

--
pzdr
robbi

Data: 2009-10-27 16:38:53
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt Hipoteczny - jaki bank w obecnym okresie?
To moze jednak odbądź u jednej z firm doradztwa kredytowego rozmowę ze świeżo upieczonym absolwentem, który duka to co na kursie się
nauczył?
JaC

-- -- -