Kredyt a rozwód

Data: 2011-03-02 03:05:14
Autor: Tomek z Wawy
Kredyt a rozwód
On 2 Mar, 11:44, Małgorzata <gosi...@drakomxspam.pl> wrote:

Ale... czy bank na to pozwoli?
Bo wg banku nie mam zdolno ci kredytowej na taki kredyt, tzn. sama bym takiego
kredytu nie dosta a.

Skoro nie masz zdolności na taki kredyt to nie pozwoli.

Z tego co wiem (ale jeszcze mam cie nadziei, e si myl ), to banki nie
pozwalaj na co takiego jak "przepisanie" kredytu z dw ch kredytobiorc w na
jednego

Oczywiście, że pozwalają, pod warunkiem, że kredytobiorcę na to stać.
Ale możesz kredytem podzielić się z kimś z rodziny, np. z rodzicami..

Poproś o wyliczenie kosztów takiej cesji - prawdopodobnie od razu Ci
się odechce i może miłość odżyje...

Data: 2011-03-03 17:10:45
Autor: Q
Kredyt a rozwód
Poproś o wyliczenie kosztów takiej cesji - prawdopodobnie od razu Ci
się odechce i może miłość odżyje...

:)))))))

Kredyt a rozwód