Kredyt/debet w koncie firmowym

Data: 2009-03-14 20:52:25
Autor: scream
Kredyt/debet w koncie firmowym
Witajcie,

Czy jakiś bank daje kredyt/debet w koncie firmowym na start, od razu przy
zakładaniu konta? Tak, żeby nie trzeba było czekać miesiąc czy trzy
miesiące. Firma będzie nowa, dopiero co zarejestrowana, nieposiadająca
jeszcze żadnych wpływów (tym bardziej nie mozna zadeklarowac stalych
wplywow w konkretnej wysokosci w umowie z bankiem).

Aha, chodzi o jakas rozsadna kwote, nie 1000 zl :) Powiedzmy 5 tysiecy to
takie rozsadne minimum.

Wiem o mBanku - ale szukam jakiegos innego banku, nieinternetowego.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-03-14 21:20:04
Autor: Radzik
scream pisze:
[...]
tak, pod zastaw hipoteki

Data: 2009-03-14 21:54:37
Autor: scream
Kredyt/debet w koncie firmowym
Dnia Sat, 14 Mar 2009 21:20:04 +0100, Radzik napisał(a):

tak, pod zastaw hipoteki

Masz jeszcze coś głupiego do dodania?

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-03-14 21:59:16
Autor: Radzik
scream pisze:
Masz jeszcze coś głupiego do dodania?
a czy ty pożyczyłbyś komuś pieniądze na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej? Bo ja nigdy w życiu. Czym taka osoba różni się od bezrobotnego?

Data: 2009-03-14 22:56:08
Autor: scream
Dnia Sat, 14 Mar 2009 21:59:16 +0100, Radzik napisał(a):

Masz jeszcze coś głupiego do dodania?
a czy ty pożyczyłbyś komuś pieniądze na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej? Bo ja nigdy w życiu. Czym taka osoba różni się od bezrobotnego?

A czy ja pytałem o twoje durne przemyślenia? Zadałem proste pytanie na
które oczekuje odpowiedzi od osób oblatanych w temacie, a wiem, że tutaj
takie są. Nie interesuje mnie komu byś pożyczył pieniądze a komu nie. Są
parabanki które pożyczają nawet tym, którzy mają spore zaległości w ZUS, US
i bez sprawdzania w BIK. Ja bym takiemu komuś nie pożyczył, a oni
pożyczają. I niby czego to dowodzi? Niczego.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-03-17 11:02:50
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt/debet w koncie firmowym
Ostatnio małe filie banków nie pytają o zaświadczenie, a wypłacają szybciutko gotówkę na podstawie okazanej atrapy pistoletu.
;-)
JaC

-- -- -

Bo ja nigdy w życiu.

Data: 2009-03-14 23:51:03
Autor: Pablos_

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:11ho2ajaxpimz.1jqrddgzmkwyv$.dlg40tude.net...
[...]

W BPH firma dostanie limit na start do 5tys. na podstawie oswiadczen majatkowych wlasciciela (ankieta + jakis dowod na posiadanie majatku prywatnego np. ksero dowodu rejestracyjnego samochodu), oczywiscie wymagane jest tez zaswiadczenie o niezaleganiu zus/us (nawet jesli firma dopiero startuje). Limit od 5 tys. do 30 tys. to juz tylko z zabezpieczeniem.

| Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

Data: 2009-03-14 23:52:50
Autor: Pablos_
[...]

Zapomnialem, ze trzeba tez przedstawic fakture, rachunek wystawiony przez firme (dowod, ze firma dziala, wykonuje uslugi).

| Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

Data: 2009-03-15 13:14:50
Autor: scream
Dnia Sat, 14 Mar 2009 23:52:50 +0100, Pablos_ napisał(a):

Zapomnialem, ze trzeba tez przedstawic fakture, rachunek wystawiony przez firme (dowod, ze firma dziala, wykonuje uslugi).

Dzieki. Co prawda z BPH wzialem rozwód wieki temu, ale moze cos sie u nich
poprawilo i bede mogl ich polecić.

Czy jakis jeszcze bank?