Kredyt do 10000zł

Data: 2010-09-27 04:56:01
Autor: kacper
Kredyt do 10000zł
Witam,

Szukam dogodnej oferty kredytowej na kwotę 10000zł, mój bank (BZWBK)
daje mi na 19%... co jest trochę śmieszne. Słyszałem o ofercie Fortis,
9,9%, dzwoniłem do nich, spełniam kryteria, ale może jest coś
lepszego?

Pozdrowienia,

Data: 2010-09-27 23:34:44
Autor: RobertS
Kredyt do 10000zł

[...]

nie patrz TYLKO na nominalne oprocentowanie, ale również na prowizję, obowiązkowe ubezpieczenia itp...generalnie porównuj RRSO!

RobertS

Data: 2010-09-27 15:09:22
Autor: kacper
Kredyt do 10000zł
On 27 Wrz, 23:34, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
nie patrz TYLKO na nominalne oprocentowanie, ale również na prowizję,
obowiązkowe ubezpieczenia itp...generalnie porównuj RRSO!
Z tego co się orientowałem ten kredyt jest bez prowizji i
ubezpieczenia.

Pozdrowienia,

Data: 2010-09-28 08:05:17
Autor: krzysiek
Kredyt do 10000zł
W dniu 2010-09-28 00:09, kacper pisze:
[...]

na taki procent (9% jak piszesz) to chyba tylko mieszkaniowy / remontowy z wykazem faktur po pracach na kwotę np. 50% kredytu.

Krzysiek
www.cashbook.pl

Data: 2010-09-28 06:47:25
Autor: jk
Kredyt do 10000zł
krzysiek <anonim@mail.net> napisał(a):
> [...]

na taki procent (9% jak piszesz) to chyba tylko mieszkaniowy / remontowy z wykazem faktur po pracach na kwotę np. 50% kredytu.

Właśnie raczej nie:
http://www.bnpparibasfortis.pl/finanse-osobiste/kredyt-gotowkowy.asp

(opieram się tylko na tej www)

Data: 2010-10-02 13:35:47
Autor: Krzysiek
Kredyt do 10000zł
  jk pisze:
[...]

wziąłeś już ten kredyt z założeniem konta?
Czy po spłacie kredytu można bez problemów zamknąć konto z pakietem L żeby nie płacić 15 zł. miesięcznie?

Kredyt do 10000zł