Kredyt gotówkowy dla obcokrajowca

Data: 2009-10-08 12:51:11
Autor: Mateusz Nowak
Kredyt gotówkowy dla obcokrajowca
Witam.
Było na grupie o hipotecznych, ale nie doszukałem się o gotówkowych
dla obcokrajowców. Otóż znajomy jest obywatelem innego kraju, ale od
kilkunastu lat mieszka w Polsce. Ma kartę pobytu i pracuje na umowę o
pracę (zawartą na 10 lat). Znacie może banki, w których taka osoba
mogłaby się starać o kredyt gotówkowy (kwota rzędu 30.000 zł)?

--
Pozdrawiam, MN

Data: 2009-10-09 10:03:03
Autor: Filip
Mateusz Nowak pisze:
[...]

Jeśli ma kartę pobytu to nie powinno to być nigdzie problemem.
W Millenium nie jest to problem, ale nie oceniam tej oferty pod kontem opłacalności.

Data: 2009-10-10 07:07:45
Autor: Mateusz Nowak
On 9 Paź, 10:03, Filip <filip6...@NSPAM.gazeta.pl> wrote:

Jeśli ma kartę pobytu to nie powinno to być nigdzie problemem.

No właśnie też tak myślałem na początku, ale wizyta w kilku bankach
(ING, Citi, Multi, euro, Getin) skończyła się fiaskiem stąd moje
pytanie.

W Millenium nie jest to problem, ale nie oceniam tej oferty pod kontem
opłacalności.

Dzięki za info, sprawdzę.

--
Pozdrawiam, MN