Kredyt gotówkowy - są jakieś róż nice ?

Data: 2009-08-10 14:54:10
Autor: Mithos
Kredyt gotówkowy - są jakieś róż nice ?
Jako znawca bankowości zostałem poproszony o pomoc w wyborze kredytu gotówkowego. Wszystko pięknie ale akurat na tym się nie znam :)

Czy w ogóle te kredyty w większości banków się różnią czy też raczej można przyjąć, że wszędzie RSO jest bliskie 20% ?

Niestety kredyt odnawialny czy debet odpada. Kwota kredytu to ok 15k PLN, no okres 3 lat. Pytający posiada konta w PKO BP i ING ale kredyt może brać gdziekolwiek - ważna jest szybkość - do końca bieżącego tyg.

Z tego co wiem to ze zdolnością nie powinno być problemu, bo osoba ta ma jedynie KK na 2k PLN (w ING) i zero innych kredytów, a dochód z umowy o pracę jakieś 3k PLN netto miesięcznie.

Pytanie więc tylko gdzie najszybciej (i najtaniej - ale pewnie wszędzie będzie bardzo podobnie) ?

--
Mithos

Data: 2009-08-10 06:04:23
Autor: BK
On Aug 10, 2:54 pm, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
[...]

Najszybciej zazwyczaj tam gdzie jest ROR na ktory wplywa pensja :)

Data: 2009-08-10 22:29:37
Autor: Grzexs
Kredyt gotówkowy - są jakieś ró żnice ?
Pytanie więc tylko gdzie najszybciej (i najtaniej - ale pewnie wszędzie
będzie bardzo podobnie) ?

Najszybciej zazwyczaj tam gdzie jest ROR na ktory wplywa pensja :)

Bzdura. Najszybciej tam, gdzie mają "niewyrobiony" plan kredytów. Tylko skąd wytrzasnąć taka informację?...

Grzexs

Data: 2009-08-11 20:42:50
Autor: zycie_po_zyciu
Grzexs <grzexs@gaXzeta.pXl> napisał(a):

Bzdura. Najszybciej tam, gdzie mają "niewyrobiony" plan kredytów. Tylko skąd wytrzasnąć taka informację?...

Nie wiesz o czym piszesz.

Data: 2009-08-12 00:34:04
Autor: Filip
  zycie_po_zyciu pisze:
[...]

No, dopiero Twój komentarz wniósł TREŚĆ do wątku.
Szkoda, że to taki offtopic się zrobił :(

Data: 2009-08-21 22:03:01
Autor: Grzexs
[...]

Ależ wiem. BGŻ nie dał mi kredytu na śmieszną kwotę 4500 PLN, choć miałem u nich konto ze 2 lata i pensja wpływała regularnie i inne dochody też. Czepili się tych "innych", choć sama pensja - wg opinii ich - w zasadzie byłaby wystarczająca. Nie miałem ochoty się z nimi boksować, wszedłem do BZWBK, z którym nie miałem nic wspólnego wcześniej - akurat był po drodze - i od ręki dostałem ten kredyt. I jeszcze nawet jakiś prezent do tego - mieli jakąś promocję kredytów, czyli chyba nie wyrobiony plan.
--
Grzexs

Data: 2009-08-10 15:03:26
Autor: Animka
Mithos pisze:
[...]

http://www.pocztowy.pl/kredyt_gotowkowy.php

Na drugi dzień od podpisania umowy pieniądze na koncie bankowym lub odbiór gotówki.

Data: 2009-08-10 18:07:55
Autor: Mithos
Animka pisze:
http://www.pocztowy.pl/kredyt_gotowkowy.php

Na drugi dzień od podpisania umowy pieniądze na koncie bankowym lub odbiór gotówki.

RSO 24%. Niezła lichwa.

--
Mithos

Data: 2009-08-10 09:12:58
Autor: MK
On 10 Sie, 18:07, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
Animka pisze:

>http://www.pocztowy.pl/kredyt_gotowkowy.php

> Na drugi dzień od podpisania umowy pieniądze na koncie bankowym lub
> odbiór gotówki.

RSO 24%. Niezła lichwa.

--
Mithos

Skoro to lichwa to moze sam pozycz zamiast trzymac na lokatach OF.
Zarobisz wiecej a gosc bedzie mial tansza pozyczke.

MK

Data: 2009-08-10 18:22:33
Autor: Mithos
MK pisze:
Skoro to lichwa to moze sam pozycz zamiast trzymac na lokatach OF.
Zarobisz wiecej a gosc bedzie mial tansza pozyczke.

Nic mi nie wiadomo o tym, abym trzymał cokolwiek na lokatach OF. Poza tym nie zajmuję się udzielaniem pożyczek.

--
Mithos

Data: 2009-08-10 09:28:52
Autor: MK
On 10 Sie, 18:22, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
MK pisze:

> [...]

Nic mi nie wiadomo o tym, abym trzymał cokolwiek na lokatach OF. Poza
tym nie zajmuję się udzielaniem pożyczek.

A banki sie zajmuja i oczekuja zwrotu z inwestycji na poziomie 24%. Co
w tym dziwnego?

MK

Data: 2009-08-10 18:32:20
Autor: Mithos
MK pisze:
A banki sie zajmuja i oczekuja zwrotu z inwestycji na poziomie 24%. Co
w tym dziwnego?

Dlatego też poszukiwany jest bank, który oczekuje mniej %. Pisałem o tym na samym początku więc w czym problem ?

--
Mithos

Data: 2009-08-10 19:24:11
Autor: MK
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h5pi30$bd9$1news.onet.pl...

Dlatego też poszukiwany jest bank, który oczekuje mniej %. Pisałem o tym na samym początku więc w czym problem ?

Nie rozumiem na co komentarz z lichwa...

MK

Data: 2009-08-10 14:07:19
Autor: szczurwa
On 10 Sie, 19:24, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Nie rozumiem na co komentarz z lichwa...

Ku przestrodze i rozwadze.

Data: 2009-08-10 23:21:34
Autor: Mithos
MK pisze:
Nie rozumiem na co komentarz z lichwa...

A nie sądzisz, że takie % w obecnej sytuacji na rynku to lekka przesada ?

--
Mithos

Data: 2009-08-10 23:28:30
Autor: MK
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h5q31b$o0u$2news.onet.pl...

A nie sądzisz, że takie % w obecnej sytuacji na rynku to lekka przesada ?

Wlasnie w obecnej sytuacji uwazam, ze nie sa... Oprocentowanie lokat dosc wysokie, a liczba niesplacanych kredytow rosnie. Nie mowiac o tym, ze maksymalne odsetki sa regulowane przez RPP.

MK

Data: 2009-08-10 23:32:01
Autor: Mithos
MK pisze:
Wlasnie w obecnej sytuacji uwazam, ze nie sa... Oprocentowanie lokat dosc wysokie, a liczba niesplacanych kredytow rosnie. Nie mowiac o tym, ze maksymalne odsetki sa regulowane przez RPP.

Ja uważam inaczej. Dla mnie to nadal jest "kryzys", a nie kryzys i sytuacja jest taka sama jak wcześniej.

Poza tym co to za kredyt gotówkowy skoro taniej jest wyciągnąć gotówkę z większości KK (czasem dwa razy taniej) i można to zrobić wtedy kiedy się   chce, bez konieczności proszenia kogokolwiek o cokolwiek ?

--
Mithos

Data: 2009-08-10 23:52:36
Autor: MK
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h5q3ku$o0u$5news.onet.pl...

Ja uważam inaczej. Dla mnie to nadal jest "kryzys", a nie kryzys i sytuacja jest taka sama jak wcześniej.

Nie wiem o czym piszesz. Faktem jest, ze opznienia w splatach pozyczek sa znacznie wieksze niz jakis czas temu. Faktem jest, ze bezrobocie rosnie.

Poza tym co to za kredyt gotówkowy skoro taniej jest wyciągnąć gotówkę z większości KK (czasem dwa razy taniej) i można to zrobić wtedy kiedy się chce, bez konieczności proszenia kogokolwiek o cokolwiek ?

A kto powiedzial, ze musi byc roznica miedzy pozyczka bez karty a pozyczka z karta? Zabezpieczenie jednej i drugiej jest takie samo, czyli zadne.

MK

Data: 2009-08-10 23:56:21
Autor: Mithos
MK pisze:
Nie wiem o czym piszesz. Faktem jest, ze opznienia w splatach pozyczek sa znacznie wieksze niz jakis czas temu. Faktem jest, ze bezrobocie rosnie.

Ja tego nie widzę. Moi znajomi również. Jedynie gdzie jest kryzys to w mediach. Takie mam wrażenie. Tak się spodziewam kiedy ten cały kryzys do mnie dotrze, już ponad pół roku i na razie ani śladu. Może mnie ominie ?

A kto powiedzial, ze musi byc roznica miedzy pozyczka bez karty a pozyczka z karta? Zabezpieczenie jednej i drugiej jest takie samo, czyli zadne.

Tyle, że na KK jest czasem dwa razy taniej.

--
Mithos

Data: 2009-08-11 00:02:08
Autor: MK
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h5q52j$s24$1news.onet.pl...

Ja tego nie widzę. Moi znajomi również. Jedynie gdzie jest kryzys to w mediach. Takie mam wrażenie. Tak się spodziewam kiedy ten cały kryzys do mnie dotrze, już ponad pół roku i na razie ani śladu. Może mnie ominie ?

Tak, tak... o znajomych juz wiemy ;). Gdybys pracowal w banku to  na pewno bys zauwazyl, ale wystarczy poczytac o rezerwach robionych przez banki...

Tyle, że na KK jest czasem dwa razy taniej.

W takim razie polec KK :).

MK

Data: 2009-08-11 13:27:13
Autor: Mithos
MK pisze:
Tak, tak... o znajomych juz wiemy ;). Gdybys pracowal w banku to  na pewno bys zauwazyl, ale wystarczy poczytac o rezerwach robionych przez banki...

No i jak rezerwy robione przez banki przekładają się na życie przeciętnego człowieka ?

--
Mithos

Data: 2009-08-11 09:57:30
Autor: MK
On 11 Sie, 13:27, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

No i jak rezerwy robione przez banki przekładają się na życie
przeciętnego człowieka ?

Bardzo prosty. Pozyczki dla klienta sa drozsze. Przeciez na to sie
skarzyles :).

MK

Data: 2009-08-11 06:07:55
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-08-10, Mithos <fake@adres.pl> wrote:

[...]

[...]

Ale wyjedź poza tą Warszawę czasem...
Ja też kryzysu nie widzę, ale można sobie poczytać o problemach dużych zakładów.
Jak taki duży zakład leży koło małej miejscowości i jest jej głównym pracodawcą,
to ludzie w tej miejscowości ten kryzys odczują bardzo mocno.

A kto powiedzial, ze musi byc roznica miedzy pozyczka bez karty a pozyczka z karta? Zabezpieczenie jednej i drugiej jest takie samo, czyli zadne.

Tyle, że na KK jest czasem dwa razy taniej.

W warunkach promocyjnych :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-11 13:23:17
Autor: Mithos
Wojciech Bancer pisze:
Ale wyjedź poza tą Warszawę czasem...

Wyjeżdżam. Zdaję sobie sprawę, że w innych regionach może być trudniej ale tak było od zawsze.

Ja pierwszej pracy szukałem wtedy gdy bezrobocie było na poziomie 20% (oficjalnie), a i tak każdy kto chciał to pracę znalazł. Tak więc obecnie to jeszcze żaden kryzys.

Moim zdaniem statystyczne bezrobocie w Polsce to bzdura, ponieważ mamy ogromną szarą strefę, a aktualnie tylko się ona powiększa.

[...]

No dobrze ale tak tam było od zawsze. Jeśli dany region ma tylko jedną fabrykę to ryzyko zamieszkiwania w takim miejscu jest spore. Poza tym zwykle płaca tam jest marna, a pola do negocjacji brak (skoro innych pracodawców nie ma). Co stoi na przeszkodzie aby zmienić miejsce zamieszkania ?
Uważasz, że Warszawa rozrasta (albo rozrosła się, bo przyrost nowych osiedli w ostatnich latach jest kosmiczny) się dlatego, że tak licznie rozmnażają sie rodowici warszawiacy ? :)

Poza tym osobiście znam osoby co dojeżdżają do pracy w Warszawie (każdego dnia) z Łodzi, a są też tacy co jeżdżą ze Śląska. I jakoś dają radę. Warszawa nie jest jedynym dużym ośrodkiem, gdzie jest praca.

W warunkach promocyjnych :)

Nie tylko. Poza tym skoro ciągle są promocje to można założyć, że promocja = warunki stałe.

--
Mithos

Data: 2009-08-11 13:11:19
Autor: xbartx
Dnia Tue, 11 Aug 2009 13:23:17 +0200, Mithos napisał(a):

No dobrze ale tak tam było od zawsze. Jeśli dany region ma tylko jedną
fabrykę to ryzyko zamieszkiwania w takim miejscu jest spore.

No chyba, że mieszkasz koło KGHiM tudzież innej petrochemii ;)

Data: 2009-08-11 08:41:59
Autor: Pete
W dniu 10.08.09 23:56, Mithos pisze:
MK pisze:
[...]

Jeśli Ty pracujesz w Providencie a znajomi w ogólnie rozumianej windykacji, to się nie dziwię, że kryzysu nie widzicie :P

Tak naprawdę, to gospodarka toczy się jeszcze siłą rozpędu. Lada moment *może* się wszystko poskładać jak domek z kart.

--
Pete

Data: 2009-08-11 13:25:38
Autor: Mithos
Pete pisze:
Jeśli Ty pracujesz w Providencie a znajomi w ogólnie rozumianej windykacji, to się nie dziwię, że kryzysu nie widzicie :P

Nie całkiem. Znajomych mam naprawdę zróżnicowanych.

Tak naprawdę, to gospodarka toczy się jeszcze siłą rozpędu. Lada moment *może* się wszystko poskładać jak domek z kart.

W codziennym życiu i po tym co się dzieje w galeriach handlowych i sklepach ze sprzętem elektronicznym/materiałami budowlanymi, salonach samochodowych, komisach, barach i pubach (ostatnio byłem w Lublinie to nie było gdzie siąść) NAPRAWDĘ tego nie widać.

--
Mithos

Data: 2009-08-11 20:49:58
Autor: Pete
W dniu 11.08.09 13:25, Mithos pisze:
[...]

Zapewne to są tacy jak Ty, którzy nie odczuwają skutków kryzysu.
A tłumy w Saturnie nie są reprezentatywną próbką społeczeństwa.

--
Pete

Data: 2009-08-11 17:55:29
Autor: Marcin
Kredyt gotówkowy - są jakieś różnice ?
Witam

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h5q52j$s24$1news.onet.pl...

Ja tego nie widzę. Moi znajomi również. Jedynie gdzie jest kryzys to w mediach. Takie mam wrażenie.

To, ze Ty i znajomi tego nie widza to dobrze. Ale fakty sa troche inne.
Przecietne wynagrodzenie spadlo o 3,3%:

http://biznes.onet.pl/gus-przecietne-wynagrodzenie-spadlo-do-308148-zl-w,18490,3027312,1,news-detal

Jezeli Ty nie zauwazyles spadku lub miales podwyzke to o ile musialy spasc
zarobki tym, ktorych to dotknelo?

Tak się spodziewam kiedy ten cały kryzys do mnie dotrze, już ponad pół roku i na razie ani śladu. Może mnie ominie ?

Oby. Czego szczerze Tobie, innym i sobie zycze.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-08-11 16:24:14
Autor: jureq
Kredyt gotówkowy - są jakieś różnice ?
Dnia Tue, 11 Aug 2009 17:55:29 +0200, Marcin napisał(a):

Ja tego nie widzĂŞ. Moi znajomi rĂłwnieÂż. Jedynie gdzie jest kryzys to w
mediach. Takie mam wraÂżenie.

[...]

Jak zwykle dziennikarska "sensacja". Zapomnieli po prostu napisać, że w każdym roku wynagrodzenie w II kwartale spada w porównaniu z I kw. Przeważnie więcej niż o 3,3%.

Przejrzyj np tabelę ZUS

http://www.pit.pl/archiwum_wynagrodzenie_przecietne_307.php

Data: 2009-08-11 18:50:35
Autor: Mithos
Marcin pisze:
To, ze Ty i znajomi tego nie widza to dobrze. Ale fakty sa troche inne.
Przecietne wynagrodzenie spadlo o 3,3%:

Bzdury GUS. Jak według GUS wynagrodzenie rosło o kilkanaście % to jakoś ja i nikt znajomy tego nie zaobserwował. Teraz nie obserwujemy spadków. Innymi słowy : GUS istnieje dla samego siebie.

Jezeli Ty nie zauwazyles spadku lub miales podwyzke to o ile musialy spasc
zarobki tym, ktorych to dotknelo?

Pewnie niewiele się zmieniło. GUS, GUSEM a rzeczywistość swoje.

--
Mithos

Data: 2009-08-11 22:33:13
Autor: Marcin

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h5s7ha$5t2$1news.onet.pl...

Przecietne wynagrodzenie spadlo o 3,3%:

Bzdury GUS.

Masz na to jakies dowody? Oczywiacie poza tym, ze Tobie i znajomym o tyle
nie spadlo?

Jak według GUS wynagrodzenie rosło o kilkanaście % to jakoś ja i nikt znajomy tego nie zaobserwował. Teraz nie obserwujemy spadków. Innymi słowy : GUS istnieje dla samego siebie.

A moze po prostu srednia to srednia. To, ze Tobie roslo o mniej
niz w GUSie to nie znaczy, ze innym nie roslo o tyle lub wiecej.
Teraz Tobie nie spada ale innym spada o wiecej.

Pewnie niewiele się zmieniło. GUS, GUSEM a rzeczywistość swoje.

Po prostu GUS podaje srednie a ze prawie nikt nie zarabia sredniej
to inna sprawa. Z moich znajomych albo ktos zarabia znacznie
powyzej sredniej albo znacznie ponizej. Dokaldnie sredniej
to chyba nikt.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-08-10 15:04:06
Autor: Paweł
Mithos wrote:

[...]

jesli to ma byc gotowka na jakies zakupy, to mozna wziasc kogos z rodziny
co ma karte kredytowa z opcja rozlozenia kredytu na raty i bedzie taniej.
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rozloz-kredyt-w-karcie-na-raty-i-nie-przeplacaj-1917874.html

ewentualnie pozyczka hipoteczna, powinna byc tansza od kredytu w karcie,
ale formalnosci trwaja dluzej.

Data: 2009-08-10 18:23:27
Autor: Mithos
Paweł pisze:
[...]

Nie da się w ten sposób.

ewentualnie pozyczka hipoteczna, powinna byc tansza od kredytu w karcie,
ale formalnosci trwaja dluzej.

Chyba bezsensu jest obciążać hipotekę przy kredycie 15k PLN.

--
Mithos

Data: 2009-08-10 18:51:48
Autor: Paweł
Mithos wrote:

ewentualnie pozyczka hipoteczna, powinna byc tansza od kredytu w karcie,
ale formalnosci trwaja dluzej.

Chyba bezsensu jest obciążać hipotekę przy kredycie 15k PLN.

to zalezy jak szybko potrzebne sa pieniadze i jak duzo jestescie
w stanie zaplacic. np. w eurobanku pozyczka hipoteczna, to 9,2%,
ale sa jeszcze portale aukcyjne, w ktorych mozna wylicytowac
kwote/procent/czas splaty na poziomie zadowalajacym obie strony.
zerknij np. na kokos.pl i sprawdz jak sie ksztaltuja stawki.

Data: 2009-08-10 23:08:04
Autor: Brzezi
pon, 10 sie 2009 o 18:51 GMT, Paweł napisał(a):

[...]

Kokos i 15K? Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-08-10 23:21:04
Autor: Mithos
Paweł pisze:
[...]

Potencjalny kredytobiorca jest w wieku 50 lat, ma rachunek bez dostępu online, więc jakakolwiek próba tłumaczenia co to jest kokos.pl jest bezcelowa. Poza tym tam na początek to można dostać max 1k PLN (ZTCP).

--
Mithos

Data: 2009-08-10 16:59:25
Autor: Darek
Kredyt gotówkowy - są jakieś ró żnice ?
Pytanie więc tylko gdzie najszybciej (i najtaniej - ale pewnie wszędzie będzie bardzo podobnie) ?

Uważać na ubezpieczenia przy pożyczkach. Pytać dokładnie czy jest i ile kosztuje. Ubezpieczenia nie są obowiązkowe.
Prowizja i oprocentowanie może być mniejsze w banku w którym ma się konto z wpływami.

Darek

Data: 2009-08-11 06:14:50
Autor: Filip Lach
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
[...]

Znajomy powinien zacząć od swojego banku. Akurat PKO BP dla swoich stałych
klientów oferuje całkiem niezłe warunki (podobno). Raz brałem tam kredyt "na
oświadczenie, na szybko" i byłem klientem "z ulicy". Warunki były wprawdzie
zabójcze - RSO sięgało chyba 30% procent, ale pani twierdziła, że gdybym był
klientem PKO B.P. od minimum 6 miesięcy dostałbym oprocentowanie nominalne o
6% niższe i prowizja za udzielenie byłaby w okolicach 1% zamiast 5%. A
pieniądze miałem w ręku w ciągu 40 minut od pojawienia się w oddziale - to
było w Warszawie na św. Bonifacego.

Data: 2009-08-11 12:51:35
Autor: Michał Asman
Kredyt gotówkowy - są jakieś różnice ?
Wzór:

-jak porównać różne oferty

-jak wyliczyć rzeczywisty koszt kredytu

Przykład

Pożyczając 1 000 zł na rok o oprocentowaniu 15% rata stała wyniesie
90,26 zł mnożymy przez 12 m-cy =1083,12 zł następnie odejmujemy 1 000
zł kapitału, więc zostanie 83,12 zł odsetek dodajemy wszystkie opłaty
towarzyszące 50 zł (prowizja za udzielenie kredytu/ ubezpieczenia
itp.) otrzymujemy 133,12 zł. (13,31%) całkowity koszt kredytu w skali
roku

Pożyczając 1 000 zł na 3 lata o oprocentowaniu 15% rata stała wyniesie
34,67 zł mnożymy przez 36 m-cy =1 248,12 zł następnie odejmujemy 1 000
zł kapitału, więc zostanie 248,12 zł odsetek dodajemy opłaty
towarzyszące 50 zł (prowizja za udzielenie kredytu/ ubezpieczenia
itp.) otrzymujemy 298,12 zł, (29,81%) dzieląc przez 3 lata otrzymamy
średni, roczny koszt kredytu -- 99,37 zł.( 9,94%) *

Sprawdzenie

Kredyt na rok 1 000 zł razy 13,31% = 133,10 zł całkowity koszt kredytu

Kredyt na 3 lata 1 000 zł razy 29,81%=298,1 zł całkowity koszt kredytu

michalasman.bblog.pl

Data: 2009-08-21 22:22:32
Autor: kredytywkarpaczu1
Kredyt gotówkowy - sąjakieśróżnice ?
przy 3k netto możnaby popytać w samym pkobp z kropką
zwłaszcza że jak zrozumiałem pkobp zna kredytobiorcę

przy rachunku platinum 10k odnawialnego dają bez sprawdzania zdolności na 11% (co uwzględniając
bandycką opłatę 50zł za prowadzenie rachunku platinum
daje 17% od 10k, przy 15k na 11% + 600zł rocznie
prowadzenie rachunku dałoby 15% koszt kredytu).

twój klient sprawdzania sie nie boi, tym łatwiej coś
powinien dostać.

niestety, Twój znajomy kwalifikuje sie bardziej
do aurum (konto "złote") niż platinum (spełnia wymóg
dla złota 3.000 netto ROR 16,50zł) ale będą mu wciskać
jakies badziewne ubezpieczenia podrażające kredyt,
ale jak będzie stanowczy, odpuszczą.

ewentualnie możnaby poprzelewać nieco z konta na konto
wyrobić wpływy >10.000zł/m-c przekształcić w platyne
i wtedy wystapić o kredyt w rachunku lub gotówkowy

--

Kredyt gotówkowy - są jakieś róż nice ?