Kredyt gotówkowy - są jakieś różnice ?

Data: 2009-08-11 06:14:50
Autor: Filip Lach
Kredyt gotówkowy - są jakieś różnice ?
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
Jako znawca bankowości zostałem poproszony o pomoc w wyborze kredytu gotówkowego. Wszystko pięknie ale akurat na tym się nie znam :)

Czy w ogóle te kredyty w większości banków się różnią czy też raczej można przyjąć, że wszędzie RSO jest bliskie 20% ?

Niestety kredyt odnawialny czy debet odpada. Kwota kredytu to ok 15k PLN, no okres 3 lat. Pytający posiada konta w PKO BP i ING ale kredyt może brać gdziekolwiek - ważna jest szybkość - do końca bieżącego tyg.

Z tego co wiem to ze zdolnością nie powinno być problemu, bo osoba ta ma jedynie KK na 2k PLN (w ING) i zero innych kredytów, a dochód z umowy o pracę jakieś 3k PLN netto miesięcznie.

Pytanie więc tylko gdzie najszybciej (i najtaniej - ale pewnie wszędzie będzie bardzo podobnie) ?

Znajomy powinien zacząć od swojego banku. Akurat PKO BP dla swoich stałych
klientów oferuje całkiem niezłe warunki (podobno). Raz brałem tam kredyt "na
oświadczenie, na szybko" i byłem klientem "z ulicy". Warunki były wprawdzie
zabójcze - RSO sięgało chyba 30% procent, ale pani twierdziła, że gdybym był
klientem PKO B.P. od minimum 6 miesięcy dostałbym oprocentowanie nominalne o
6% niższe i prowizja za udzielenie byłaby w okolicach 1% zamiast 5%. A
pieniądze miałem w ręku w ciągu 40 minut od pojawienia się w oddziale - to
było w Warszawie na św. Bonifacego.

--

Kredyt gotówkowy - są jakieś różnice ?