Kredyt hipoteczny.

Data: 2011-04-04 16:44:53
Autor: alibaba8
Kredyt hipoteczny.
Oto kwintesencja kapitalizmu.:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2011-04-04 17:58:10
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.0000073b.4d99d965newsgate.onet.pl...
Oto kwintesencja kapitalizmu.:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Wziąłem, kupiłem dom, spłaciłem.
W czym problem?

Data: 2011-04-04 19:20:18
Autor: george
Kredyt hipoteczny.

"skippy" <man@the.moon> wrote in message news:incpqk$hu0$1news.onet.pl...

[...]

spłaciłeś ? a to bardzo niedobrze...:)

george

Data: 2011-04-04 20:09:30
Autor: Endriu
Kredyt hipoteczny.
Wziąłem, kupiłem dom, spłaciłem.

Szacunek ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-04 20:14:41
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ind1h0$d4n$1usenet.news.interia.pl...
Wziąłem, kupiłem dom, spłaciłem.

Szacunek ....

Serio myślisz, że poważna większość ludzi nie spłaca?

Data: 2011-04-04 20:15:00
Autor: root
Kredyt hipoteczny.
Dnia Mon, 4 Apr 2011 20:09:30 +0200, Endriu napisał(a):

http://drendriu.ovh.org/

Ja w kwestii formalnej. Kiedy wchodze na Twoją stronę mam komunikat:
"Użytkownik nie ustawił jeszcze swojej strony domowej"

Pytam więc dlaczego?

Data: 2011-04-04 20:16:49
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.

Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:8cnfgr8x0iri$.1d3tt4zfaneox.dlg40tude.net...
[...]

Pisał już - V-ta kolumna go osacza.

Data: 2011-04-04 20:52:31
Autor: Endriu
Kredyt hipoteczny.
Pisał już - V-ta kolumna go osacza.

Swego czasu podobnie jak na http://wirtualnapolonia.com/ włamali mi się na nią .... turcy.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-04-05 08:16:07
Autor: alibaba8
Kredyt hipoteczny.

> [...]

> Oto kwintesencja

> kapitalizmu.:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

A tak sobie dywaguję. Frank tani, kredyt dostępny. Naści baranki. Frank drogi.
Perspektywa podnoszenia stóp, to i może wzmocnienie złotówki. Nu, nu, nu. Nie
nada. Bierzcie w złotówkach. Ot wolność.

Data: 2011-04-05 08:30:59
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.
Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.0000075e.4d9ab3a7newsgate.onet.pl...

A tak sobie dywaguję. Frank tani, kredyt dostępny. Naści baranki. Frank drogi.
Perspektywa podnoszenia stóp, to i może wzmocnienie złotówki. Nu, nu, nu. Nie
nada. Bierzcie w złotówkach. Ot wolność.

jaj jużtych bredni nie będę komentował
masz na oko jakieś 42 stopnie gorączki

Data: 2011-04-05 09:01:04
Autor: alibaba81
Kredyt hipoteczny.
> [...]

> Nie

> nada. Bierzcie w złotówkach. Ot wolność.

Jakich bredni? Wczoraj usłyszałem w radio, że decyzją NBP nie będzie już można brać kredytów hipotecznych w obcych walutach, a jedynie w złotówkach. No rzeczywiście komentować, to tu nie ma co. Wszystko jest jasne. Boki zrywać. "jużtych"

Data: 2011-04-05 09:03:55
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.

Użytkownik <alibaba81@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000764.4d9abe30newsgate.onet.pl...

[...]

a tego nie słyszałem, rzeczywiście taka decyzja to parodia

Data: 2011-04-05 09:05:37
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.
[...]

BTW to raczej wskazuje, że Belka się spodziewa osłabienia Złotego a nie umocnienia

Data: 2011-04-05 09:33:49
Autor: alibaba81
Kredyt hipoteczny.
> Użytkownik <alibaba81@vp.pl> napisał w wiadomości

BTW to raczej wskazuje, że Belka się spodziewa osłabienia Złotego a nie

umocnienia

Nie wiem czego się Belka spodziewa. Jednoznacznie wynika z tego, że banki spodziewają się spadku wartości franka. A dlaczego Belka nie pozostawia tych decyzji bankom? Nie wiem. Być może dba o interesy Polaków. Mi się wydaje jednak, że to interes banków. Tak czy siak taką decyzję było podejmować kilka lat temu. Dzisiaj jest podejrzana.

Data: 2011-04-05 09:37:26
Autor: alibaba81
Kredyt hipoteczny.
> Użytkownik <alibaba81@vp.pl> napisał w wiadomości

BTW to raczej wskazuje, że Belka się spodziewa osłabienia Złotego a nie

umocnienia

Mówisz, że jak stopy będą rosły, to złotówka się osłabi? --

Data: 2011-04-05 09:53:25
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.

Użytkownik <alibaba81@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000768.4d9ac6b6newsgate.onet.pl...
> Użytkownik <alibaba81@vp.pl> napisał w wiadomości

BTW to raczej wskazuje, że Belka się spodziewa osłabienia Złotego a nie

umocnienia

Mówisz, że jak stopy będą rosły, to złotówka się osłabi?

nie, nic takiego nie powiedziałem
gdzie tu wyżej w cytacie jest coś o stopach

Data: 2011-04-05 10:01:48
Autor: alibaba81
Kredyt hipoteczny.

Użytkownik <alibaba81@vp.pl> napisał w wiadomości

> Mówisz, że jak stopy będą rosły, to złotówka się osłabi?

nie, nic takiego nie powiedziałem

gdzie tu wyżej w cytacie jest coś o stopach

Napisałeś, że Belka spodziewa się osłabienia. Skąd taki wniosek, jeżeli stopy mają iść do góry, a to chyba pewne przy kilkunastoprocentowej inflacji.
Tak od razu aby nie wejść w spór.
Porównałem swoje wydatki miesięczne za marce tego i przeszłego roku.
zywność- 30%
mieszkanie- >10%
energia- >10%
paliwo nie porównywałem, ale też wzrost znaczny. --

Data: 2011-04-05 10:23:32
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.

Napisałeś, że Belka spodziewa się osłabienia. Skąd taki wniosek, jeżeli stopy
mają iść do góry, a to chyba pewne przy kilkunastoprocentowej inflacji.
Tak od razu aby nie wejść w spór.

tak napisałem łącząc to z blokadą kredytów a nie ze stopami

Data: 2011-04-05 09:57:55
Autor: totus
Kredyt hipoteczny.
alibaba81@vp.pl wrote:

> [...]

można brać kredytów hipotecznych w obcych walutach, a jedynie w
złotówkach. No rzeczywiście komentować, to tu nie ma co. Wszystko jest

To dla Twojego dobra. Nic nie rozumiesz. Jakie to straty mógłbyś ponieś przez ryzyko kursowe, Denerwowałbyś się. Przestałbyś spłacać kredyt. Naraziłbyś system bankowy. Zacząłbyś ćpać. Przestałbyś chodzić do pracy. Przestałbyś płacić podatki i emerytura by Ci spadła. Chcesz doprowadzić do takich ciężkich konsekwencji z niskiej chęci zysku? Na pewno nie chcesz robić tego całemu narodowi. To jest dla Twojego i wspólnego dobra, czy odwrotnie.

Data: 2011-04-05 10:07:26
Autor: alibaba81
Kredyt hipoteczny.
alibaba81@vp.pl wrote:

> [...]

takich ciężkich konsekwencji z niskiej chęci zysku? Na pewno nie chcesz

robić tego całemu narodowi. To jest dla Twojego i wspólnego dobra, czy

Co chcesz przez to powiedzieć? Liberalizm to utopia? To tylko na to dowód, że banki i kapitał zawsze zrobi co będą chcieli, a jedyną na nich metodą jest opieka państwa.

Data: 2011-04-05 10:25:23
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.
Użytkownik <alibaba81@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.0000076e.4d9acdbenewsgate.onet.pl...

Co chcesz przez to powiedzieć? Liberalizm to utopia? To tylko na to dowód, że
banki i kapitał zawsze zrobi co będą chcieli, a jedyną na nich metodą jest
opieka państwa.

ja widze ża banki nie moga robic co chca bo im panstwo narzuca rozwiazania

i w ogole, co to ma wszystko co tu piszesz wspolnego z liberalizmem?
czy ktoś mowi ze nbp jest liberalne
o co chodzi, co chesz wykazac?

Data: 2011-04-05 10:38:03
Autor: alibaba81
Kredyt hipoteczny.
> [...]

ja widze ża banki nie moga robic co chca bo im panstwo narzuca rozwiazania

i w ogole, co to ma wszystko co tu piszesz wspolnego z liberalizmem?

No nic. To tylko przykład na to, że jak można słabszego wydoić to się pozwala, ale na odwrót, to nie bardzo. Politycy natomiast robią jedynie za bufory przyjmujące w razie czego razy To taka ściema. No i dlatego, uważam liberalizm za utopię.

Data: 2011-04-05 10:50:44
Autor: skippy
Kredyt hipoteczny.
Użytkownik <alibaba81@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000772.4d9ad4ebnewsgate.onet.pl...
[...]

wszedzie dominuje interwencjonizm , to jasne, piszemy o tym w kółko

Data: 2011-04-05 08:36:40
Autor: ViRuS
Kredyt hipoteczny.

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.0000073b.4d99d965newsgate.onet.pl...
Oto kwintesencja kapitalizmu.:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jak by nie patrzec to jest to forma nowoczesnego niewolnictwa. Bo za miskę ryżu (cztery ściany) płaci się dożywotnią pracą. Własne lokum to niby podstawa egzystencji, a tej chwili jest to w Polsce towar ultra-luksusowy. Wybór jest taki : rodzina i dożywotnie niewolnictwo albo brak rodziny i wolność :]

Data: 2011-04-05 08:47:19
Autor: Daniel Stalica
Kredyt hipoteczny.
W dniu 2011-04-05 08:36, ViRuS pisze:
[...]

Mylisz się, to ludziom znudziło się mieszkać na kupie i wolą być "u siebie" za cenę kredytu. Własne lokum nie jest podstawą egzystencji. Własne lokum jeszcze kiedyś było bardziej luksusowe niż teraz.

--
Strony internetowe, sklepy internetowe.
Pozycjonowanie i optymalizacja.

Data: 2011-04-05 09:01:26
Autor: ViRuS
Kredyt hipoteczny.

Mylisz się, to ludziom znudziło się mieszkać na kupie i wolą być "u
siebie" za cenę kredytu. Własne lokum nie jest podstawą egzystencji. Własne lokum jeszcze kiedyś było bardziej luksusowe niż teraz.

Tak? Nie wiem ile masz lat, ale spróbuj w dziesiejszych czasach znaleźć sobie fajną, "niewybrakowaną" żonę nie mając mieszkania, nie mówiąc o samochodzie i innych absolutnie potrzebnych rzeczach. Pęknie ze śmiechu jak jej powiesz że będziecie mieszkać z teściami i rodzeństwem. Dziś mieszkanie to jest must-have dla faceta. Kiedyś czasy były inne, kobiety były inne. Nawet w dzikich plemionach facet idzie do lasu, wycina dzunglę, buduje chatę, idzie do sąsiedniej wioski, kradnie kobietę i voila, ma rodzinę :) Tutaj to nie takie proste. Więc dalej uważam, że własne lokum to podstawa egzystencji, za którą niestety trzeba sprzedać duszę diabłu.

Data: 2011-04-05 09:26:28
Autor: Daniel Stalica
Kredyt hipoteczny.
W dniu 2011-04-05 09:01, ViRuS pisze:
[...]

Niewybrakowaną? co masz na myśli? Bo boję się ze mamy różne wymagania co do żon...
Inne absolutne potrzeby to iphone? płaski telewizor? itp?
Jakoś dziwnym trafem moi znajomi nie mają problemów takich jak Ty... o sobie nie piszę, bo ja już w ogóle jestem inny.
Jeśli masz takie przekonania, o tym co musisz posiadać i że musisz sprzedawać za to dusze diabłu, to bardzo mi jest przykro.

Data: 2011-04-05 10:12:49
Autor: ViRuS
Kredyt hipoteczny.

Niewybrakowaną? co masz na myśli? Bo boję się ze mamy różne wymagania co
do żon...

Bez dzieci, bez rozwodów, wymiary mieszczące się w normach UE, obie ręce, nogi, obie półkule mózgowe. Normalne wymagania. Ty miałes inne?

Inne absolutne potrzeby to iphone? płaski telewizor? itp?

A owszem, ja telewizora w ogóle nie oglądam, ale żona musi mieć na czym oglądać Klan i inne tam swoje kwiatki. Nie prawda?

[...]

To nie przekonania, to realia. Spróbuj ich nie spełniać i zacznij od zera to się przekonasz.

Data: 2011-04-05 10:31:14
Autor: Daniel Stalica
Kredyt hipoteczny.
W dniu 2011-04-05 10:12, ViRuS pisze:

Bez dzieci, bez rozwodów, wymiary mieszczące się w normach UE, obie
ręce, nogi, obie półkule mózgowe. Normalne wymagania. Ty miałes inne?

No nie, i to teraz jest taki problem? Tego kwiatu jest pół światu, może źle szukasz?

A owszem, ja telewizora w ogóle nie oglądam, ale żona musi mieć na czym
oglądać Klan i inne tam swoje kwiatki. Nie prawda?

No ja jeśli oglądam, to głównie filmy na DVD... ale płaski on nie jest, telefon ma dzwonić, a samochód jeździć.

To nie przekonania, to realia. Spróbuj ich nie spełniać i zacznij od
zera to się przekonasz.

Nie przekonuje mnie to. Uważam, że się dałeś wkręcić w konsumizm.

Data: 2011-04-05 10:49:56
Autor: ViRuS
Kredyt hipoteczny.

Nie przekonuje mnie to. Uważam, że się dałeś wkręcić w konsumizm.

Dawno temu moj nauczyciel angielskiego na jednej z pierwszych lekcji powiedział : No, to mamy już opanowane słówko "to be". Ale ponieważ w dzisiejszych czasach nie wystarczy tylko "to be" bo trzeba jeszcze "to have" to dzisiaj poznamy bardzo ważne słówko "to have" ;) Życie...

Data: 2011-04-05 09:03:43
Autor: alibaba81
Kredyt hipoteczny.
> [...]

siebie" za cenę kredytu. Własne lokum nie jest podstawą egzystencji.

Własne lokum jeszcze kiedyś było bardziej luksusowe niż teraz.

Kpisz, czy o drogę pytasz?

--

Kredyt hipoteczny.