Kredyt hipoteczny

Data: 2009-06-02 19:41:37
Autor: Adramelech
Kredyt hipoteczny
Witam

Chce wziąć kredyt hipoteczny na zakup mieszkania od dewolopera. Mieszkanie będzie do odbioru w grudniu. Wartość 290tys zł, a wkład własny to 190tys zł.
Kredyt na 100tys zł.
No i nie wiem jak bank wybrać. Po wstępnej selekcji zostały mi trzy oferty:
WBK - złotówki, marża 1.35%, prowizja 3.5%
Polbank - euro, marża 2.2%, prowizja 0.5%
Deutsche Bank - frank marża 3.2%, prowizja 3%
No i nie wiem co wybrać...
Gdyby była pewność że w tym 2012 wejdziemy od strefy euro, WBK z marżą 1.35% było by super ofertą... Ale to może nastąpić i w 2019 roku, albo nigdy(?).
Kredyt biore na 30 lat, najtaniej na dziś wychodzi Polbank z euro.
Co wybrać? Może jednak franki? A może jakiś inny bank ma lepszą oferte?

Byłem w różnych ekspanderach czy openfinansach i farmazony jakie wygadywał "doradca" nie miał żadnego przełożenie na rzeczywiste oferty banków.

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Kredyt hipoteczny