Kredyt hipoteczny

Data: 2021-04-16 18:59:49
Autor: Budzik
Kredyt hipoteczny
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym?
Na razie zauważyłem że kiedyś była prowizja a teraz ubezpieczenia.
Jak bym wcześniej spłacił to  ubezpieczenia mi nie zwrócą.
No i na co patrzeć na całkowity koszt kredytu?
Wielkość raty?
Jak się w tym wszystkim połapać?

Na terminy (w bankach teraz oblezenie i po pierwsze długo czeka sie na decyzje po drugie niektore kredyty odwalaja bo wola zajac sie pewniejszymi tematami)

Po drugie na to w jakiej branzy pracujesz / pracujecie.
Widziałem ostatnio sytuacje ze bank odrzucał wniosek bo jeden z małzonków pracował w branzy dotknietej pandemia (co z tego ze i tak miał przychody, ze pandemia ma sie zaraz skonczyc a kredyt na 20lat)

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Kredyt hipoteczny