Kredyt hipoteczny

Data: 2021-04-18 21:21:06
Autor: Zdzichu500
Kredyt hipoteczny
Witam

W dniu 16.04.2021 o 08:12, Bolko pisze:
Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym?
Na razie zauważyłem że kiedyś była prowizja a teraz ubezpieczenia.
Jak bym wcześniej spłacił to  ubezpieczenia mi nie zwrócą.
No i na co patrzeć na całkowity koszt kredytu?
Wielkość raty?
Jak się w tym wszystkim połapać?

Jak jesteś zielony w kredytach to proponuję poświęcić z jeden weekend na poczytanie o nich na portalach typu bankier czy money. Z wyszukiwaniem skrótów typu WIBOR i zapoznaniem się z ich historią. Jako ćwiczenie proponuję znaleźć maksymalną wartość WIBORu z ostatnich np. 10 lat i policzyć ile by wtedy wyniosła rata kredytu o który się starasz. Tak, żeby nie było rozczarowania, że stopy procentowe pójdą niewiele do góry a część odsetkowoa kredytu wzrośnie dwukrotnie.

Pozdrawiam,
Zdzichu

Kredyt hipoteczny