Kredyt hipoteczny -ING

Data: 2011-08-08 08:08:12
Autor: dziejek7
Kredyt hipoteczny -ING
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Zastanawiam się czy nie zrobić tak:
Pogadać z przedstawicielem ING, dopytać się o wszystko a potem załatwić kredyt przez Invigo. Zaleta taka, że jak zwrócą mi 900zł, to prowizja wyniesie mnie 1,5% a nie 1,8%. Zawsze coś...
Co myślicie o takim rozwiązaniu?

Pozdrawiam
dziejek7

Data: 2011-08-08 08:59:35
Autor: bzdreg
Kredyt hipoteczny -ING
W dniu 2011-08-08 08:08, dziejek7 pisze:

[...]

Tak trzeba robić!
:)
Jeśli mam zamiar kupić jakieś ustrojstwo za >1kpln, to najpierw idę do wypasionego salonu, gdzie więcej jest sprzedawców, niż klientów i udając durnia zadaję mnóstwo pytań pozwalając się oprowadzać. Rozmowę nagrywam.
Potem idę do domu i robię research w necie, po czym wybieram najtańszą z wybranych ofert.

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-08-08 09:41:37
Autor: Marx
[...]