Kredyt hipoteczny - ING czy Multibank?

Data: 2011-09-19 08:40:04
Autor: Marx
Kredyt hipoteczny - ING czy Multibank?
On 17.09.2011 14:04, Raf wrote:
Hej

Wlasnie staram sie o kredyt hipoteczny.
Na placu boju pozostaly praktycznie oferty dwoch bankow: ING oraz Multibank.

Czy na grupie sa jakies osoby ktore braly kredyt hipoteczny w jednym z tych
bankow?
Czy byly jakies problemy?
  Jak dlugi byl czas oczekiwania od pozytywnej decyzji kredytowej do podpisania
umowy?
W sytuacji, gdy byly jakies warunki do podpisania umowy (typu doniesienie
dokumentow) w jakim czasie od dostarczenia tych dokumentow bank byl gotowy
podpisac umowe?

ja mam już przyznany w ING, czeka na podpisanie. trwało to niecałe 2 tygodnie.
Zadecydowała darmowa wcześniejsza spłata.
Problemów nie było. Wycena kosztuje 115zł (dla stałego klienta) i nie wiedzieć czemu została mi zwrócona. Żadnych dokumentów nie musiałem donosić, wszystko załatwiłem od razu.
Marx

Data: 2011-09-19 18:10:48
Autor: RobertS
[...]

dzisiaj podpisałem z klientami umowę w ING, decyzja była w piątek, a wypłata środków nastąpi jutro (klient musiał dostarczyć potwierdzenie, że wniósł wkład własny)

RobertS

Kredyt hipoteczny - ING czy Multibank?