Kredyt hipoteczny - dylematy...

Data: 2013-11-26 22:22:04
Autor: wromek
Kredyt hipoteczny - dylematy...
Witam.
W styczniu 2014 miną 3 lata odkąd posiadam kh w Millenium. Będę więc mógł, bez kary, spłacić dużą jego część. Po tej nadpłacie zostanie mi jeszcze jakieś 40 kzł kredytu. Nie wiem, jak i kiedy negocjować z bankiem zmniejszenie marży lub opłat okołokredytowych (opłata za kartę debetową, za prowadzenie konta)? Czy jeszcze przed spłatą dużej części kredytu, czy już po? Czy jest szansa na jakieś obniżki ze strony banku? Czy, jak postraszę ich kredytem refinansowym w innym banku, to uda mi się coś wynegocjować?
Proszę o porady osób doświadczonych w bojach z bankami w takich sprawach.
Możesz pokombinować z refinansem ale ja bym kombinował tak, żeby w razie nieobniżenia marży jednak zrealizować swoją groźbę ;)

--
pozdrawiam, wromek

Kredyt hipoteczny - dylematy...