Kredyt hipoteczny i własność nieruchomości na różne osoby

Data: 2011-03-06 12:37:49
Autor: Błażej
Kredyt hipoteczny i własność nieruchomości na różne osoby
Od razu zaznaczę, że nie korzystałem z kredytów hipotecznych i nie bardzo się orientuję w niuansach prawnych związanych z nabyciem nieruchomości.

Wspólnie z członkiem rodziny do którego mam pełne zaufanie (czyli pewne ustalenia mogą być zawarte wyłącznie ustnie) chciałbym zakupić nieruchomość na kredyt:
- on bierze kredyt
- ja spłacam kredyt
- jak najwcześniej i jak najniższym kosztem chciałbym własność przenieść na siebie

Korzystać bedzie owa osoba, ja chcę być właścicielem docelowym a jednocześnie nie chcę obniżać sobie zdolności kredytowej.

Jak to zrobić?
Dziękuję za wszystkie pomysły i propozycje.

pzdr

Data: 2011-03-08 10:10:37
Autor: ±æê³ñ󶼿
Kredyt hipoteczny i w³asno¶æ nieruchomo¶ci na ró¿ne osoby
Te¿ mia³em ;-)
Z naciskiem na mia³em.

Co do Waszeg kredytu:
Pójd¼cie wspólnie do kilku ró¿nych doradców kredytowych, to nie kosztuje.

-- -- -

Wspolnie z czlonkiem rodziny do ktorego mam pelne zaufanie (czyli pewne
ustalenia moga byc zawarte wylacznie ustnie)

--

Kredyt hipoteczny i własność nieruchomości na różne osoby