Kredyt hipoteczny na budowę domu

Data: 2013-03-12 02:18:28
Autor: chrupolek
Kredyt hipoteczny na budowę domu
Witam

Potrzebuje kredytu na budowę domu mam dochody z żoną + 1 dziecko ok 5500 netto.
Jeszcze przed nowym rokiem marże wynosiły 1,1% teraz rosną ze względu na obniżone stopy ?? WTF może ktoś z szanownych użytkowników grupy ma namiary na jakiś "uczciwy" bank, który jest w stanie dać kredyt z marżą max 1,1% na 20 lat dla kwoty ok 200-220 tyś PLN ???

dzięki
gregor

Data: 2013-03-12 13:42:40
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-03-12 10:18, chrupolek@gmail.com napisał(a):
...namiary na jakiś "uczciwy" bank, który jest w stanie...

HA, Ha, ha, przepraszam, MSPANC.

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-12 23:48:29
Autor: chrupolek
W dniu wtorek, 12 marca 2013 13:42:40 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:
W dniu 2013-03-12 10:18, chrupolek@gmail.com napisaďż˝(a):

>...namiary na jaki� "uczciwy" bank, kt�ry jest w stanie....

HA, Ha, ha, przepraszam, MSPANC.

co w tym śmiesznego, że banki zwietrzyły interes po spadku stóp ? dla mnie nawet 1 setna w górę jest bandytyzmem ...

gregor

Data: 2013-03-12 23:38:24
Autor: RobertS
W dniu 2013-03-12 10:18, chrupolek@gmail.com pisze:
[...]

witam

napisz do mnie na priva (zajmuję się kredytami hipotecznymi, robiłem już kredyty ludziom z pbb):
- w jaki jesteście wieku,
- czy macie jakieś zobowiązania finansowe (raty, kk, limity w KO)
- inne zobowiązania np. alimenty,
- z jakiego tytułu uzyskujecie dochody,
- jaka jest wartość działki, na której chcecie budować?
- jaka powierzchnia użytkowa/całkowita tego domu?

ps
tylko pamiętaj, aby usunąć X (iksy) z mojego adresu, ew. spróbuję sam się odezwać

RobertS

Data: 2013-03-14 14:41:46
Autor: Zbynek Ltd.
Kredyt hipoteczny na budowę domu
chrupolek@gmail.com napisał(a) :
Witam

Potrzebuje kredytu na budowę domu mam dochody z żoną + 1 dziecko ok 5500 netto.

A w pieluchach (brutto) ile waży?
MSPANC

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Kredyt hipoteczny na budowę domu