Kredyt hipoteczny + ubezp. na zycie

Data: 2010-05-25 11:36:45
Autor: Sinus
Kredyt hipoteczny + ubezp. na zycie
Chyba kazdy bank wymaga ubezpieczenia na zycie przy zaciaganiu KH.

W regulaminach roznych bankow czytalem ze nie musi to byc ubezpieczenie kupione w danym banku, moze byc prywatne, ale trzeba dokonac cesji takiego ubezpieczenia.

Czy oznacza to ze jesli pracodawca oplaca mi ubezpieczenie grupowe, i ja wpisze bank jako glownego uposazonego to dla banku bedzie to wystarczajace?

Ktos z Was mial juz moze taki przypadek i bank zadowolil sie ubezp. grupowym w pracy?

--
Sinus

Data: 2010-05-25 19:24:29
Autor: Cyb
Kredyt hipoteczny + ubezp. na zycie
On Tue, 25 May 2010 11:36:45 +0000 (UTC), "Sinus"
<sinus1@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Czy oznacza to ze jesli pracodawca oplaca mi ubezpieczenie grupowe, i ja wpisze bank jako glownego uposazonego to dla banku bedzie to wystarczajace?

raczej nie - zworc uwage na jakie kwoty ejstes ubepzieczony w pracy,
a na jakie chce bank :)

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-05-25 21:07:22
Autor: Wwieslaw
Cyb wrote:
raczej nie - zworc uwage na jakie kwoty ejstes ubepzieczony w pracy,
 a na jakie chce bank :)

Kredyt - 300.000, ubezpieczenie grupowe w pracy - 500.000, bank (DB) nie wymaga zadnego ubezpieczenia na zycie...

Wieslaw

Data: 2010-05-25 21:40:51
Autor: Cyb
On Tue, 25 May 2010 21:07:22 +0200, Wwieslaw <user@op.pl> wrote:

Kredyt - 300.000, ubezpieczenie grupowe w pracy - 500.000, bank (DB) nie wymaga zadnego ubezpieczenia na zycie...

1. raczej napisal, ze bank wymaga JAKIEGOS ubezpieczenia na zycie.
2. nie wiemy jaki ma kredyt a na ile jest ubezpieczony, dlatego
zwrocilem mu na to uwage bo nie zawsze jest tak, ze kwota
ubezpieczenia na zycie per osoba jest wyzsze, niz kwota kredytu...

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-05-25 20:51:36
Autor: Sinus
Cyb <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(a):
>Kredyt - 300.000, ubezpieczenie grupowe w pracy - 500.000, bank (DB) nie >wymaga zadnego ubezpieczenia na zycie...

W moim przypadku ubezp. grupowe na życie to niewiele ponad 50% kwoty kredytu
więc rzeczywi¶cie mog± robić problem.

--
Sinus

Data: 2010-05-25 22:58:07
Autor: Cyb
Kredyt hipoteczny + ubezp. na zycie
On Tue, 25 May 2010 20:51:36 +0000 (UTC), "Sinus"
<sinus1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

W moim przypadku ubezp. grupowe na życie to niewiele ponad 50% kwoty kredytu

nie beda robic problemu - po prostu bedziesz sie musial ubezpieczyc na
cala kwote kredytu. plus jest taki, ze ubezpieczyciel raczej nie
bedzie cudowal z np. badaniami ciebie :)

pozdrawiam,
Cyb

Data: 2010-05-25 21:11:13
Autor: RobertS
Kredyt hipoteczny + ubezp. na zycie

Chyba kazdy bank wymaga ubezpieczenia na zycie przy zaciaganiu KH.

mylna teza, nie każdy

RobertS

Kredyt hipoteczny + ubezp. na zycie