Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie

Data: 2009-06-12 17:22:24
Autor: Zbylut
Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie
Dominik napisal(a):

1. ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych,
2. prowizja od udzielonego kredytu,
3. rzeczoznawca,
4. ubezpieczenie pomostowe do czasu dostarczenia wpisu do hipoteki,
5. ubezpieczenie na ĹĽycie

czy osobom korzystam z tego banku pojawiły się jeszcze jakies inne opłaty??

czy opłaca się samemu załatwiać ubezpieczenie nieruchomości oraz ubezpieczenie na życie i wychodzi to taniej niż to co bank proponuje??

Ja mam w Mille hipoteczny, brany na poczatku 2006r. Ogolnie nie mam
zastrzezen, nie pamietam juz wysokosci prowizji ale byla akceptowalna.
Rzeczoznawca wtedy byl 'za darmo' (czytaj: w cenie kredytu).
Ubezpieczenie pomostowe oczywiscie bylo, ale po dostarczeniu dokumentu
natychmiast wykasowali. DajÄ… konto ROR VIP (czy jak to sie zwalo), gdzie
wszystkie uslugi za darmo. Ogolnie OK, ale warunki mogly sie przez te 3
lata zmienić. --
pozdrawiam, Zbylut

Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie