Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie

Data: 2009-06-12 17:47:47
Autor: radamanthys
Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie

Moje doświadczenia są w miarę pozytywne, choć z kredytem rok temu wyniosłem się gdzie indziej.

Co do ubezpieczeń - ja pozostałem przy proponowanych przez nich, sami zakładają wtedy zlecenia stałe i wszystkie opłaty robią się same. W efekcie mniej kłopotu z dostarczaniem polis, cesją, etc. Jak masz znajomego agenta ubezp. to porównaj warunki i wysokość składek, ale ja w tym przypadku pozostał bym przy ubezpieczeniu grupowym z millennium.

Po 2-3 miesiącach żadna opłata z powietrza Cię nie zaskoczy. Ew. po 3 latach ponowne ubezpieczenie niskiego wkładu własnego (ale tego typu ubezpieczeń już chyba nie ma?). Jeśli obiecałeś zlikwidowanie jakiś produktów kredytowych, mogą poprosić o zaświadczenia, które mogą być płatne.

Co do pozahipotecznych spraw, jeśli nic się nie zmieniło, w pakiecie dosyć dobre i funkcjonalne konto premium bez opłat; jak są obroty na koncie, raz na jakiś czas oferta bez wizyty w oddziale (kk, debet, kredyt gotówkowy); a po stronie wad, dziwna analiza kredytowa, gdy czegoś będziesz potrzebował, a akurat nie będzie dla Ciebie oferty - z dnia na dzień inne dostępne kwoty, lub całkowity brak zdolności kredytowej.

Acha, jesli zamierzasz po jakimś czasie renegocjować warunki,  millenium jest całkowicie odporne na pogróżki o odejściu.

Pozdro,
R.

Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie