Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie

Data: 2009-06-13 16:23:34
Autor: Kris
Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie

Użytkownik "Dominik" <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl> napisał w wiadomości news:h0t1gk$q7i$1news.onet.pl...
z góry dziękuje za informacje

Nie wiem jak teraz ale dwa lata temu jak sie ubiegałem o kredyt to w mille chcieli oprócz ubezpieczenie od ognia itp jescze ubezpieczenie na życie, pobierali prowizje, kasowali za rzeczoznawce, chcieli mnóstwo dokumentów a wkońcu obnizyli kwote kredytu na taka za jaka nie wybudowałbym stanu surowego. I wszystko trwało strasznie długo.
Równolegle złożłem wnioski w BPH i Polbanku. Wybrałem Polbank- oprowizja 0zł wycena 0zł, ubezpieczenie od ognia mogłem wybrac gdzie chciałem itp. Oprócz odsetek zadnych innych kosztów nie było. Obsłużyli mnie sprawnie, w miare szybko i transze wypłacali bez problemów.
Ale nie wiem jak jest teraz- ja brałem dwa lata temu, kase dostałem, jak uzyskałem wpis dosłalem im odpis z kw i teraz tylko spłacam raty a oni nic innego nie wymagają.

Kris

Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie