Kredyt hipoteczny w euro

Data: 2009-09-21 06:43:44
Autor: Adramelech
Kredyt hipoteczny w euro
Witam

Jaki bank aktualnie ma dobrą oferte na kredyt hipoteczny w euro?
W necie na swoich stronach banki rzadko kiedy chwalą się oprocentowaiem.
Na razie znalazłem oferte polbanku który ma marże 2.2%, pod warunkiem założenia u nich konta na które będa wpływać wypłaty...
Czytałem ze ponoć deutsche bank ma jeszcze niższą marże ale na ich stronie jest tylko marketingowy bełkot, a infolinia nic nie wie, mówi iść do placówki, która jest mi nie po drodze. Dodatkowo słyszałem ze deutsche bank wymaga jakiś kosmicznych (dla mnie) zaróbków przekraczających 7000zł miesięcznie...
Może ktoś sie oriętuje gdzie warto brać kredyt w euro?
Potrzebuje 100tys zł, 190tys zł wkład własny...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Kredyt hipoteczny w euro