Kredyt hipoteczny - wybór banku, potrzebne dokumen ty.

Data: 2009-07-15 16:43:12
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt hipoteczny - wybór banku, potrzebne dokumen ty.
Spółdzielcze własnościowe, czy hipoteczne?
JaC

Data: 2009-07-15 11:36:47
Autor: arkh
On 15 Lip, 16:43, ąćęłńóśźż <usun...@wp.eu> wrote:
Spółdzielcze własnościowe, czy hipoteczne?
JaC

Mieszkanie jest spółdzielcze własnościowe, nie ma założonej księgi
wieczystej. Budynek stoi w Warszawie w okolicach ronda Wiatraczna.
Kredyt chcę wziąć na 80% wartości mieszkania (20% wkładu własnego
mam). Problemem może być wiek moich rodziców, ponieważ z nimi chcę go
wziąć - najstarszy ma 52 lata. Umowa o pracę na okres 5 lat.

Po rekonesansie (krótkim) zdolność w Nordei mam. Tak w ogóle to jak
wygląda sprawa negocjowania warunków?

Data: 2009-07-16 04:26:02
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt hipoteczny - wybór banku, potrzebne dokumen ty.
No to nie kazdy bank chce udzielac, ale większość.
JaC

-- -- -