Kredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata

Data: 2014-06-12 22:58:32
Autor: xbartx
Kredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata

Dzięki wszystkim za info. Sytuacja mniej więcej wygląda tak, że kolega bierze kredyt na 15 lat ale jak wszystko będzie dobrze szło, to jest realna szansa spłacić to prędzej. Jeżeli nie to trudno a w razie jakiś powiedzmy powikłań to też tragedii nie będzie ze spłacaniem kredytu, bo rata nie będzie wysoka jak myślę. Jako, że dosyć długo ma konto w mBanku to spróbuje tam uderzyć i ewentualnie do tych banków, które zostały wymienione.

Xenocide

Data: 2014-06-13 09:18:56
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:lnd49o$k0k$1node2.news.atman.pl...

[...]

Kiedyś, dość dawno, czytałem tu albo pod linkiem, przez kogoś tu podanym, że ktoś próbował wziąć kredyt hipoteczny w mBanku (bo ma tam od dawna konto) i ciągle się okazywało, że jeszcze jakieś papiery (tak, za każdym razem po jednym jeszcze). Miał podpisaną umowę przedwstępną, był już umówiony u notariusza. Musiał zmieniać terminy. W końcu się zdenerwował i wziął szybko w jakimś innym banku.
Ja mam (od dwu lat) kh w BZWBK. Warunki spłaty były z klucza takie (jak jest teraz to nie wiem), że bezpłatnie można w ciągu 3 lat dokonać jednej spłaty w kwocie do połowy aktualnego salda, a po 3 latach można już dowolnie.
P.G.

Data: 2014-06-13 23:07:32
Autor: RobertS
[...]

taka sytuacja może wystąpić w każdym banku, nie jest tak, że mBank jest lepszy lub gorszy pod tym względem, trafisz na "mądrego" analityka i będzie chciał zobaczyć nieistniejące dokumenty...

RobertS

Data: 2014-06-13 23:05:55
Autor: RobertS
[...]

mBank - drogo, ale bank dobrze liczy zdolność kredytową (to jedyny plus)

jeżeli ma wybór to większość banków będzie miała lepszą ofertę

w mBanku, wysoka marża i prowizja, ubezpieczenie i jeszcze PBS (pakiet bezpieczna spłata)

poza tym załatwić jakieś zaświadczenie np. do refinansu kontaktując się z mLinią

RobertS

Kredyt hipoteczny z możliwością spłaty całości po 3 lata